خازن در اسلامشهر ( فروش, مشاوره و اجرا )

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این امامزاده در نزدیکی روستای حسین آباد واقع شده است. و به اسم امام موسی کاظم نیز شناخته می شود. که در حال حاضر این بنا به صورت سیمانی می‌باشد و در گذشته به صورت کاهگل بوده است. .همچنین ضریح فلزی و سبز رنگ که امروز مشاهده می‌کنید جایگزین ضریح چوبی و مشبک گذشته می باشد.

دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

  حضرت امامزاده عقیل (ع)از نوادگان حضرت عباس بن علی بن ابی طالب (ع) است. .بقعه او در خیابان شهید مدنی اسلام شهر واقع شده است. .بنای بقعه در مساحتی حدود متر مربع قرار دارد .پلان بنا مستطیل شکل دارای گنبدی خشتی است. .نمای بیرونی بقعه با کاشیهای معرق آبی ،زرد و فیروزه ای رنگ پوشیده شده و بر روی کاشیها کتیبه های زیادی به خط کوفی و نستعلیق کتیبه های زیادی به خط کوفی و نستعلیق وجود دارد .ضریح مشبک روی مرقد درسال در اصفهان ساخته شده و در حرم مطهر نصب گردیده است. . اصالت بنای بقعه به دوره صفویه باز می گردد و در دوره های قاجاریه و معاصر نیز مورد مرمت قرار گرفته و قسمتهایی به آن افزوده شده است. .نام این بقعه در فهرست آثار تاریخی میراث فرهنگی است.ان تهران به ثبت رسیده است.


خازن های تک فاز  CUEFS شرکت ZEZ Silko جهت اصلاح ضریب قدرت و فیلتر هارمونیک ها در شبکه تک فاز فشار متوسط مورد است.فاده قرار می گیرند  و در سطح ولتاژی الی کیلو ولت ، فرکانس  یا هرتز و ظرفیت های الی کیلو وار موجود هستند.همچنین این خازن ها در ولتاژ و ظرفیت مورد نیاز قابل سفارش می باشند.

رسام صنعت ونداد بزرگترین وارد کننده تجهیزات ضد انفجار و ابزار دقیق و همچنین تامیین کننده کلیه تجهیزات تابلو برق ، تجهیزات سیستم ارت ، تجهیزات روشنایی صنعتی ، تجهیزات فشار متوسط ، انواع سیستم کابل و کلیه تجهیزات برق صنعتی، آماده خدمت رسانی به کلیه صنایع وابسته و پیمانکاران می باشد

این خازن‌ها عموماً در شبکه قدرت و شبکه انتقال است.فاده می‌شوند. است.فاده از آنها به‌صورت موازی در کنار ژنراتورها می‌باشد. خازن‌های فشار قوی را عموماً در فضای باز می‌بینیم. خازن‌های فشار قوی از ظرفیت الی ۵ کیلو وار به‌صورت آرایش شده در سه نوع تابلویی، تانکی و قفسه باز ساخته می‌شوند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر