خازن در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.


خازن قطعه‌ای است. که برای ذخیره انرژی الکتریکی (ولتاژ) توسط میدان الکترواستاتیکی (بار الکتریکی)، در مدار است.فاده می‌شود و با توجه به اینکه بار الکتریکی در خازن ذخیره می‌شود می‌توان از آن برای ایجاد میدان الکتریکی یکنواخت و پایدار است.فاده کرد. از خازن‌ها به عنوان فیلتر نیز است.فاده می‌کنند زیرا سیگنال‌های متناوب یا AC را به راحتی عبور می‌دهند ولی مانع عبور سیگنال‌های مستقیم یا DC می‌شوند.

این خازن به منظور کار متناوب و غیر دائم به کار می‌رود و دارای ظرفیت زیاد و ولتاژ کمتری نسبت به خازن روغنی است. و به طور لحظه‌ای وارد مدار می‌گردد. این خازن دارای دو ورقه آلومینیوم توسط کاغذ اشباع شده از روغن عایق و مایع‌های مصنوعی مانند بنزیل است.. این ورقه‌ها چند دور لوله شده و یک واحد خازن را تشکیل می‌دهند یا تعدادی از این لایه‌ها روی یکدیگر قرار داده شده و آنها را مجموعاً در داخل یک مخزن مملو از مایع عایق جاسازی کرده و دو انتهای خازن از طریق مقره به محیط خارج هدایت می‌شود. انواع خازن فشار ضعیف در ظرفیت‌های مختلف عموماً جزو این دسته می‌باشند.

خازن کوره های القایی شرکت ZEZ Silko از جمله خازن های قدرت با سیستم خنک سازی توسط آب می باشند که جهت است.قاده در کوره های القایی و هیترهای القایی طراحی و ساخته شده اند. خازن های کوره القایی جهت اصلاح ضریب قدرت یا تنظیم مدارات مخصوص کوره است.فاده می شوند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن