خازن در دماوند ( فروش, مشاوره و اجرا )

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قله زیبای دماوند از شهر‌های تهران، قم و ورامین قابل رویت است.؛ اما بهتر است. برای صعود به آن باید به تهران یا شهر دماوند سفر کنید. مسیر های اصلی صعود به قله در چهار جبهه مشخص می‌شوند. هر چند که اغلب مسیرها دارای جان پناه هستند، اما بهتر است. حتما گروهی راه بلد را برای کوهنوردی انتخاب کنید. جبهه‌ جنوبی که از سمت جنوب شرقی کوه دماوند آغاز می‌شود رایج‌ترین مسیر صعود است.. آبشار یخی دماوند در مسیر این جبهه قرار دارد. امروزه  جان‌پناه برای کوهنوردان در مسیرهای مختلف صعود به قله ساخته شده که در تعدادی از آن‌ها امکان اقامت شبانه وجود دارد. همچنین می‌توانید در این قرارگاه‌ها راهنمای صعود به قله را نیز دریافت کنید.

تقریبا پنج نوع مار، انواع عقرب، بزمجه، انواع خانواده موش‌ها و گورکن در این منطقه دیده می‌شود. بیشتر گزنده‌های این محدوده سم مهلکی ندارند؛ حتی نیش خطرناک‌ترین خزنده‌ها نیز تا چند ساعت پس از گزش قابل درمان است.. در کوه دماوند، گزندگان در ارتفاعات بالاتر از متر بسیار کم به چشم می‌خورند.

جانوران گیاه‌خوار مانند کل، میش، آهو، گراز، خرگوش هم در دماوند یافت می‌شود. به‌جز حیوانات گراز و خرگوش که در دشت‌های کوهپایه‌ای کوه دماوند زندگی می‌کنند، دیگر جانوران فصل‌های گرم را در ارتفاعات سپری کرده و با سرد شدن هوا به مرور ارتفاع کم می‌کنند. این جانوران تا ۵ متری هم بالا می‌روند.


این خازن ها به عنوان خازن موتور راه انداز و موتور کار جهت راه اندازی موتورهای تکفاز القایی است.فاده می شوند و همچنین کاربرد وسیعی در صنعت روشنایی به منظور روشن کردن لامپ‌های تخلیه گازی و جبران سازی ضریب توان دارند.این خازن ها محصول شرکت ZEZ Silko از جمهوری چک می باشند که با است.فاده از تکنولوژی روز و منطبق با است.اندارد بین‌المللی EN و EN تولید می‌شود.سیستم دی الکتریک این خازن ها از نوع MKP می باشد که از یک لایه پلی پروپلین متالیزه ساخته شده است..این سیستم عایقی دارای خاصیت خود ترمیم (self healing) می باشد که در صورت بروز شکست عایقی، لایه فلزی تبخیر می گردد و باعث تشکیل یک لایه عایق بسیار کوچک می گردد که تاثیری بر عملکرد خازن ندارد.بدنه این خازن ها از جنس آلومینیوم و یا پلاستیک می باشد.همچنین نوع ترمینال این خازن ها با توجه به نیاز قابل سفارش است..

خازنهای در ساختمان بانک‌های خازنی فشار متوسط و فشار قوی ثابت و اتوماتیک مورد است.فاده قرار می‌گیرند. جهت دستیابی به ولتاژ مطلوب بانک خازنی و همچنین سطح عایقی مورد نظر، یونیت‌های خازنی به نحو مناسب بایکدیگر سری و موازی می‌شوند و در تابلو یا بر روی رک نصب می‌شوند.

شرکت فراکو یکی از شرکت‌های سازنده خازن در جهان است.، یک شرکت بین المللی در تینگن، آلمان که از سال ۸ میلادی فعالیت خود را آغاز نموده است. و اکنون از بزرگترین و با کیفیت‌ترین تولید کنندگان انواع خازن صنعتی و ادوات اصلاح ضریب قدرت در سراسر دنیاست و هرساله با جدیدترین تکنولوژی‌ها سهم قابل توجهی از این بازار را در اختیار دارد. این برند آلمانی در بازار ایران سال‌هاست که در شرکت‌های توزیع منطقه‌ای پتروشیمی‌ها و صنایع فلز و فولاد است.فاده شده است. و یکی از برند‌های خوش نام صنعت برق به شمار می‌آید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دماوند