خازن در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله شهرک زیتون: در سال ۵ جهت سکونت کارکنان وزارت کشاورزی هکتار از زمین‌های منابع طبیعی فاقد کاربری را با فروش به تعاونی مسکن شماره یک با تفکیک وارایه سند رسمی واگذار گردید. اختلاف سازمان محیط زیست با وزارت کشاورزی در واگذاری پس از رأی دیوان عدالت اداری به نفع مالکین والزام شهرداری تهران به صدور مجوز منازل ویلایی منتظر حمایت سازمان زمین شهری در ساخت منازل ویلایی در جهت توسعه پایدار شرق تهران می‌باشد.

از مهم ترین جاذبه های گردشگری محله های شمال تهران موجود در این منطقه می توان به دربند، بام تهران، درکه، پیست اسکی توچال، بازار تجریش، امام زاده صالح، فرهنگسرای نیاوران، پارک قیطریه، کاخ نیاوران، کاخ سعد آباد، نگارخانه جماران، فرهنگسرای ملل، پارک ملت، امام زاده قاسم، پارک جمشیدیه، موزه حیات وحش ایران اشاره کرد. علاوه بر این لازم به ذکر است. که در بسیاری از مراکز خرید موجود در محله های شمال تهران ، شهر بازی ها و مراکز تفریحی بسیار زیادی وجود دارد و در نتیجه بسیاری از خانواده ها برای گردش و تفریح فرزندان خود، ساعاتی را در این شهر بازی ها می گذرانند.

محله الهیه تهران اولین مورد از لیست معروف ترین محله های شمال تهران است. که عموما آن را به عنوان یکی از محله‌های قدیمی و البته لاکچری پایتخت می‌شناسند، این محله از نظر منطقه بندی در ناحیه منطقه یک تهران قرار گرفته است.. این منطقه که جز مناطق لوکس و گران‌قیمت شمال شهر به حساب می‌آید در بخش‌های زیادی مورد بازسازی قرار گرفته است. اما باز هم نمی‌توان گفت که ساختمان‌های لوکس تمام بخش های این محله را به خود اختصاص داده‌اند. اگر بخواهیم محله الهیه تهران را از نظر موقعیت جغرافیایی بر روی نقشه شهر تهران بررسی کنیم باید گفت که این منطقه از سمت غرب تا خیابان ولیعصر، از شرق تا جاده قدیم شمیران و پل رومی، از شمال تا تجریش و ازجنوب تا پارک وی امتداد پیدا کرده است.. با این حساب محله الهیه تهرانم جز محله‌های بزرگی است. که وسعت زیادی از شهر را به خود اختصاص داده است.. 


شرکت کاپاسیتور پارس از انواع شرکت‌های سازنده خازن در سال با هدف ایجاد کارخانجات صنایع الکتریکی و الکترونیکی بالاخص کارخانه ساخت خازن های صنعتی اصلاح ضریب قدرت آغاز به کار نمود و همزمان با تاسیس شرکت ، قرارداد جهت انتقال تکنولوژی ساخت خازن با کارخانه “

این خازن ها به عنوان خازن موتور راه انداز و موتور کار جهت راه اندازی موتورهای تکفاز القایی است.فاده می شوند و همچنین کاربرد وسیعی در صنعت روشنایی به منظور روشن کردن لامپ‌های تخلیه گازی و جبران سازی ضریب توان دارند.این خازن ها محصول شرکت ZEZ Silko از جمهوری چک می باشند که با است.فاده از تکنولوژی روز و منطبق با است.اندارد بین‌المللی EN و EN تولید می‌شود.سیستم دی الکتریک این خازن ها از نوع MKP می باشد که از یک لایه پلی پروپلین متالیزه ساخته شده است..این سیستم عایقی دارای خاصیت خود ترمیم (self healing) می باشد که در صورت بروز شکست عایقی، لایه فلزی تبخیر می گردد و باعث تشکیل یک لایه عایق بسیار کوچک می گردد که تاثیری بر عملکرد خازن ندارد.بدنه این خازن ها از جنس آلومینیوم و یا پلاستیک می باشد.همچنین نوع ترمینال این خازن ها با توجه به نیاز قابل سفارش است..

توان راکتیو توانی می باشد که مصرف شده، اما کار مفیدی را انجام نداده. با توجه به این موضوع که امروزه از کنتور‌های هوشمند که دارای توانایی اندازه گرفتن هر دو توان راکتیو و اکتیو را دارد، جهت مصارف صنعتی و خانگی است.فاده می‌ گردد، مصرف کننده ملزم به پرداخت کزدن بهای مصرفی هر دو توان اکتیو و راکتیو بوده.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران