خازن در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تنگه واشی علاوه بر طبیعت زیبا، دارای آثار باستانی نیز می‌باشد. یکی از سه کتبیه معروف دوره قاجار در این تنگه واقع شده‌است. دو کتبیه دیگر در چشمه علی شهر ری و تونل وانا در جاده هراز واقع شده‌اند. هر سه این کتیبه‌ها به دستور فتحعلی شاه قاجار حکاکی شده‌است. فتحعلی شاه که دوران پیش از پادشاهی خویش را در شیراز گذرانده بود، با دیدن نقش برجسته‌های آن دیار، سه نفر به نامهای حجارباشی، نقاش باشی و معمارباشی را مسئول ساخت این سه کتبیه در تهران کرد. کتیبه واقع در تنگه واشی دارای ابعاد شش در هفت متر است. که وقایع زمان فتحعلی شاه دور تا دور کتیبه روایت شده‌است. بزرگ‌ترین نقش برجسته این کتیبه‌ها، نقش شکارگاه با تصویر اسب، نیزه و شکارهایش است. که در اطراف آن می‌توان عباس میرزا، علی قلی میرزا و علی نقی میرزا پسران فتحعلی شاه و همچنین نوادگانش را در حال شکار دید. این کتیبه که حدوداً ۸۵ ساله‌است به گونه‌ای در دل کوه حک شده که از بارش باران و تابش آفتاب در امان بوده‌است اما صنعت گردشگری به آن آسیب وارد نموده‌است.

غار بورنیک در ۵ کیلومتری شرق تهران و فاصله کیلومتری جنوب غربی شهر فیروزکوه در فاصلهٔ کیلومتری از روستای زیبای هرانده و در ارتفاعات پرنشیب و فراز کوهستانی به نام «بورنی» یا «بورنیک» واقع شده‌است. راه دسترسی به این غار از طریق جاده دماوند – فیروزکوه قبل از تونل نمرود، به سمت روستای هرانده تغییر مسیر داده و پس از عبور از روستای هرانده در کنار رودخانه حبله رود و در ارتفاعت آن به

از طرفی این منطقه به ناحیه گرم کویری گرمسار و از طرفی دیگر به ناحیه سرد البرز جنوبی می‌رسد. در این ناحیه، جانوران وحشی و اهلی بسیاری مانند قوچ، میش، کل، بز، کبک، پلنگ و انواع پرندگان شکاری زندگی می‌کنند که برای ادامه حیات خود به حفاظت جدی نیاز دارند.


خازن‌های در ساختمان بانک‌های خازنی فشار متوسط و فشار قوی ثابت و اتوماتیک مورد است.فاده قرار می‌گیرند. جهت دستیابی به ولتاژ مطلوب بانک خازنی و همچنین سطح عایقی مورد نظر، یونیت‌های خازنی به نحو مناسب بایکدیگر سری و موازی می‌شوند و در تابلو یا بر روی رک نصب می‌شوند.

شرکت لیفاسا صنعت به عنوان نماینده انحصاری کمپانی LIFASA اسپانیا در ایران با هدف ارتقای دانش فنی در زمینه‌های ممیزی، خدمات و بهینه سازی مصرف انرژی، جبران سازی توان راکتیو و کاهش و حذف اعوجاج‌های‌ هارمونیکی از طریق انتقال تکنولوژی شرکت‌های معتبر اروپایی و همچنین ارائه خدمات و تامین تجهیزات در زمینه‌های مرتبط در کشور تاسیس گردیده است..

این نوع خازن ها با کیس برق دار یا بی برق جهت اصلاح ضریب قدرت و مدارات مقابله با هارمونیک به کار می رود. تکنولوژی ساخت آن ها از نوع All-film است. و تا سر حد kV و تا میکروفاراد با توان kVar ساخته شده اند.همچنین این خازن ها در ولتاژ و ظرفیت مورد نیاز قابل سفارش می باشند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه