خازن در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا )

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!


این خازن‌ها برای ولتاژ کمتر از ولت ساخته می‌شوند. اتصال آن‌ها به صورت تک فاز یا سه فاز و به صورت اتصال مثلث می‌باشد. این خازن‌ها در بازار به صورت خشک و به‌طور محدود به صورت روغنی موجود هستند و در ظرفیت‌های ٫۵ تا کیلو وار تولید و عرضه می‌گردند.

تابلوهای بانک خازنی برای جبران توان راکتیو و افزایش ضریب قدرت (ضریب توان) در شبکه‌های توزیع فشار ضعیف بکار برده می‌شوند. بانک‌های خازنی اتوماتیک مجهز به یک رگولاتور (کنترل کننده) ضریب قدرت هستند. این رگولاتور مقادیر شکل موج ولتاژ و جریان و اختلاف زمانی آنها را اندازه گیری کرده و خازن مورد نیاز را تعیین و وارد شبکه می‌نماید.

عمل سوئیج کردن خازنها توسط کنتاکتورهایی که بوسیله رگولاتور کنترل می‌شوند، انجام می‌گیرد. موارد کاربرد تابلو‌های بانک خازنی اتوماتیک در کارخانجات بزرگ و کوچک، مجتمع‌های اداری، تجاری، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و موارد مشابه است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس