در فاصله ۵ متری جنوب غرب روستای جعفرآباد جنگل شهرستان اسلامشهر مجموعه ای از سازه های معماری , خدماتی در کنار یکدیگر و به فاصله بسیار نزدیک قرار گرفته اند . شاید کمتر نقطه ای از نظر باستان شناسی یافت شود که چنین ویژگی داشته باشد .
سفیر سابق دولت آمریکا در سازمان ملل که اخیرا نامزدیاش برای انتخابات ریاست جمهوری سال را اعلام کرد، در سخنرانی به مناسبت شروع کارزار انتخاباتیاش عملا سلامت عقلی جو بایدن رئیس جمهوری ۸ ساله فعلی آمریکا و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق ساله آمر
یکی دیگر از امامزاده های منطقه اسلامشهر بقعه امامزاده اسماعیل میباشد که از یکی گنبدخانه و دو ایوان شمالی و شرقی تشکیل شده است. بدون اینکه ارتباطی با هم داشته باشد نمای بیرونی این امامزاده به صورت آجری می باشد و نمای اتاق کاهگلی است..
فنرهای موجود در دژنکتور موجب تسریع در عمل قطع شده و برای حذف جرقه ها نیز از روغن یا گاز SF و یا خلأ در آن است.فاده می کنند و چون دژنکتورهای روغنی به نسبت سایر دژنکتورها نیازمند تعمیر و نگهداری بیشتری است. و هم چنین در صورت اتصالی احتمال انفجار در داخل آنها وجود دارد، امروزه کمتر از دو مدل دیگر است.فاده می شوند.
مخفف واژه Oil-filled Circuit BreakerS یا Oil Circuit Breaker که به معنای مدارشکن پر شده با روغن می باشد. این کلید از یک تانک فولادی پر از روغن تشکیل شده است. و به وسیله فنر قوی ای که دارد، عمل قطع و وصل را انجام می دهد. این مدل از دژنکتور در حال حاضر کمتر مورد است.فاده قرار می گیرد و با مدل هایی مانند گاز یا خلأ جایگزین می شود.
دژنکتور، که به بریکر نیز معروف است.، تنها یک وسیله ارتباطی بین ژنراتورها و ترانسفورماتورها، بارها و خطوط انتقال انرژی و یا جداکننده آنها از یکدیگر نیست، بلکه از تجهیزات و سیستمهای الکتریکی در برابر اضافهبار و جریان اتصال کوتاه نیز حفاظت میکند. هنگام بروز عیب در تجهیزات فشار قوی باید قسمت معیوب فوراً به وسیله کلید قدرت و به طور خودکار از شبکه جدا و از ادامه و توسعه عیب جلوگیری شود.
اگر به یادگیری روشهای مختلف کنترل موتورهای صنعتی هستید علاقهمند هستید، پیشنهاد میکنیم به فیلم آموزش کنترل موتورهای الکتریکی صنعتی مراجعه کنید. در این فیلم آموزشی که مدت زمان آن ساعت و دقیقه است. و در درس تدوین شده، ابتدا در درس اول مفاهیم عمومی کنترل موتورهای الکتریکی بیان شده است.. همچنین، نمادها و دیاگرامهای شماتیکی مربوط به نقشه مدارهای قدرت و فرمان مدارهای کنترل و راهاندازی موتور در درسهای دوم و سوم ارائه شده است.. در بخشی از آموزش مذکور، در دروس چهارم تا هفتم، انواع رلههای اضافه بار، زماندار و کنتاکتورها برای راهاندازی و نیز محافظت از موتورها به طور کامل و مفصل معرفی شده است.. علاوه بر این، انواع سنسورها، سوئیچها، ترنسمیترها، دیتکتورها و مثالهایی از نحوه سیمکشی و نقشهخوانی مدار کنترل موتورها در درسهای هشتم تا هفدهم به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است..
در آموزش کنترل موتورهای الکتریکی صنعتی ، ابتدا روشهای سیمکشی و نصب مدارهای کنترل موتور در درسهای اول و دوم ارائه شده است.. در ادامه، در درسهای سوم تا نهم درباره انواع موتورها و روشهای کنترل آنها بحث شده است.. همچنین، در این درسها کاربرد قطعات الکترونیک قدرت، آیسیها، PLCها و گیتهای منطقی در مدارهای کنترل موتور بیان شده است. و موتورهای DC، موتورهای AC و موتورهای پلهای معرفی شده و روشهای کنترل و حفاظت آنها به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است.. در درسهای دهم و یازدهم، به ترتیب، پلاک موتور و عیبیابی موتور مورد بحث قرار گرفتهاند. در نهایت، کاربرد ادوات نیمههادی، پیالسیها و آیسیها در درسهای دوازدهم تا پانزدهم ارائه شده است..