دژنکتور در دماوند ( فروش, مشاوره و اجرا )

circuit breaker-1
circuit breaker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مشکلات دیگری که کوه دماوند و محدودهٔ پیرامون آن را تهدید می‌کنند عبارت‌اند از: ساخت‌وساز بی‌ضابطه، تصرف منابع طبیعی برای است.فادهٔ غیرقانونی و شخصی، افزایش جمعیت انسانی و خودروها، حضور بیش از اندازهٔ گردشگران بدون آن‌که آموزش‌های لازم در رابطه با طبیعت‌گردی و حفظ محیط زیست به آن‌ها داده شده باشد، نوشتن یادگاری در طول مسیر (به‌ویژه بر فراز قلهٔ دماوند)، نصب تابلوهای یادبود و پرچم‌های گروه‌ها و یادگاری‌های کشته‌شدگان، کمبود اقامتگاه و تبلیغات نامناسب.

قلهٔ دماوند در فرهنگ کشور ایران مظهر پایداری و است.واری و یک نماد ملّی است. و همچنین مضمون اشعار بسیاری از شاعران قرار گرفته از جمله آنها شعر دماوندیه ملک الشعرای بهار است. که تاکنون در قالب اثری ملّی به ثبت رسیده و به روش‌های گوناگون از آن به عنوان نمادی ملّی یاد می‌شود.

ماهی قزل آلای خال قرمز ماهی بومی کشور کانادا بوده که در دوران پهلوی جهت تکثیر به این دشت منتقل شده. افعی البرزی، افعی دماوندی، بزمجه، مارمولک، روباه، گرگ، خرس قهوه‌ای، پلنگ، گراز، کل و بزکوهی، قوچ و میش، آهو، موش صحرایی، قورباغه، لاک‌پشت، واشه، شهباز، عقاب، کبک، کبک دری، خفاش،


محفظه تشکیل دهنده دژنکتور، به محل قطع و وصل جریان می گویند که از دو کنتاکت تشکیل شده است.. یک کنتاکت باز و دیگری بسته. که در لحظه وصل یا قطع این کنتاکت ها، به دلیل عبور جریان از آنها ایجاد قوس الکتریکی یا جرقه می کنند. این قوس الکتریکی در لحظه قطع بیشتر از لحظه وصل است.، زیرا هنگام قطع، شبکه باردار است. و ولتاژ موجود در خط بالاست. با افزایش ولتاژ در یک سیستم قدرت جرقه به هنگام قطع نیز بیشتر می شود و هرچه مصرف کننده پرقدرت تر باشد، مقدار این جرقه نیز بیشتر می شود. در این حالت باید مکانیزمی به کار برد که هم سرعت و هم قدرت قطع یا خفه کنندگی بالایی داشته باشد.

مثلا در ترانس های کاهنده روی تیر برق ها که ولتاژ کیلوولت را به ولت تبدیل می کنند، برای قطع بار مدار از همان سکسیونر است.فاده می کنند. عملکرد دیگر سکسیونرها به عنوان ایزولاتور برای دژنکتورهاست؛ به این صورت که در ورودی و خروجی دژنکتورها قرار می گیرند و در مواقع لزوم می توان دژنکتور را به طور کامل از شبکه خارج و تعمیر یا تعویض کرد.

به علت اینکه دژنکتور مدار را تحت بار قطع می کند، در لحظه قطع و در داخل دژنکتور و در محل قطع، باید مکانیزمی تعبیه شود که بتواند جرقه ناشی از این قطع و وصل جریان را تخلیه کند. به این منظور از روغن، گاز، خلاء و یا عایق های دیگری در دژنکتور است.فاده می کنند و توسط تیغه هایی، جرقه های ایجاد شده را به سمت محفظه قطع (محفظه حذف جرقه) هدایت می کنند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دماوند