دژنکتور در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

circuit breaker-1
circuit breaker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


فنرهای موجود در دژنکتور موجب تسریع در عمل قطع شده و برای حذف جرقه ها نیز از روغن یا گاز SF و یا خلأ در آن است.فاده می کنند و چون دژنکتورهای روغنی به نسبت سایر دژنکتورها نیازمند تعمیر و نگهداری بیشتری است. و هم چنین در صورت اتصالی احتمال انفجار در داخل آنها وجود دارد، امروزه کمتر از دو مدل دیگر است.فاده می شوند.

با پیشرفت صنعت برق و مشکلات موجود در دژنکتورهای روغنی وجود دژنکتورهایی با عملکرد بهتر احساس می‌شد. به همین دلیل کلیدهای هوای فشرده طراحی شد و در سطح ولتاژهای بالاتر از کیلوولت مورد بهره‌برداری قرار گرفت. تصاویر زیر وضعیت مکانیسم دژنکتور هوای فشرده را در سه وضعیت بسته، در حال قطع و باز نشان می‌دهد.

تابلو‌های توزیع نیرو، تجهیزات و وسایل حفاظت و كنترل یکی از مهم‌ترین موضوعات این آموزش است. که در درس پنجم به طور کامل به آن‌ها پرداخته شده است.. مدار‌ها و تأسیسات سیم‌کشی نیز در درس‌های ششم و هفتم مورد بررسی قرار گرفته‌اند. تأسیسات جریان ضعیف موضوع مهم درس هشتم است.. در درس نهم آموزش، محیط‌‌های عادی و مخصوص معرفی شده‌اند و در نهایت، در درس دهم و پایانی محتوای نقشه‌ها و مدارک بررسی شده و با است.فاده از نرم‌افزار‌های مربوطه، یک پروژه عملی طراحی می‌شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک