دیزل ژنراتور در اسلامشهر ( فروش, مشاوره و اجرا )

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

شهریاریها :  به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان شهریار مدرسه شاهد حضرت زینب (س)این شهرستان در زمینه های مختلف تربیتی وآموزشی موفق به کسب رتبه اول در بین مدارس شاهد مناطق بیست گانه شهرستان های است.ان تهران شد . به نقل ازکارشناسی امور شاهدو ایثار گران ومدیراین واحد آموزشی ،این توفیق پس از ارزیابی […]

تصور کنید چه می‌شد اگر سماجت، کنجکاوی و شم کارآگاهی «خانم مارپل» برآمده از ذهن درخشان «آگاتا کریستی» با یک توانایی فوق بشری که بوی ابرقهرمان‌ها را می‌دهد ترکیب شود؟! در سریال اپیزودیک «پوکر فیس» شخصیت چارلی با بازی ناتاشا لیون مصداق بارز چنین ترکیب جذا&#;


میزان مصرف دیزل ژنراتور ها به طور متوسط بین ١٩٠ گرم تا ٢٢٠ گرم گازوئیل در هر ساعت به ازای هر کیلووات مصرفی است.. این میزان با توجه به ارتفاع از سطح دریا، درجه حرارت محیط، رطوبت نسبی محیط، عمر دیزل ژنراتور و البته کیفیت گازوئیل مصرفی متغیر است.. مثال: اگر شما از یک دیزل ژنراتور کاوا است.فاده می کنید، که به طور متوسط کاوا بار مصرفی روی آن است.، متوسط مصرف سوخت در هر ساعت ١٠ لیتر خواهد بود.

سلام وقت بخیر، میخواستم در مورد دیزل برق چند تا سوالی بکنم از خدمتتون. اول اینکه هزینه طراحی مونتاژ و راه اندازی دیزل برق چقدر میشه؟ دوم اینکه تمام لوازمات رو شما تهیه کنین چقدر میشه و کلیه لوازمات رو ما بدیم دستمزد چقدر میگیرین؟ برای ما راه اندازی کنین تحویل بدین.

استفاده از دیزل ژنراتور های اضطراری در تمامی مراکز بهداشتی پزشکی امری اجتناب ناپذیر است.. سالیان متمادی است. که بیمارستان های نظامی، دولتی و خصوصی به تامین مولد قدرت صنعتی بسیار توجه می نمایند، تا در زمان های اضطراری از جمله وقوع بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و طوفان بدون هیچگونه نگرانی برق خود را تامین کنند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر