دیزل ژنراتور در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..


برای مصارف برق مورد نیاز در هنگام قطعی شبکه در واحدهای صنفی و دفاتر کاری و اداری، دیزل ژنراتور های تا و نهایتا تا کاوا پیشنهاد می‌شود. این رنج از توان برای تامین برق اضطراری مجتمع های مسکونی با تعداد واحد بالا و برخی مصارف کشاورزی و مرغداری‌ها نیز پاسخگو است..

در حال حاضر، ذخیره سازی برق در صنعت، خانه و محل کار که به شبکه برقی متصل باشد بسیار مورد نیاز است.. هر دیزل ژنراتور از روی میزان کیلو وات برقی که تولید می کند رتبه بندی می شود. یک خانه یا یک مزرعه ممکن است. الی کیلووات برق لازم داشته باشد. در این مورد، یک موتور دیزل ژنراتور کیلو واتی مناسب خواهد بود. این موتور دیزل ژنراتور کیلوواتی معمولاً با توان کیلووات و سرعت دور بر دقیقه به مدت زمان طولانی کار خواهد کرد. موتور های دیزل ژنراتور، معمولاً در هر زمانی منبع تغذیه ای بدون قطعی تامین می کنند؛ به خصوص در موارد اضطرار مانند قطعی برق ناگهانی.

سلام وقت بخیر. می خواستم در مورد دیزل برق چند تا سوالی بکنم از خدمتتون. اول اینکه هزینه طراحی مونتاژ و راه اندازی دیزل برق چقدر میشه؟ دوم اینکه تمام لوازم رو شما تهیه کنین چقدر میشه؟ اگر کلیه لوازم رو ما بدیم دستمزد چقدر می گیرین برای ما راه اندازی کنین و تحویل بدین؟



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن