دیزل ژنراتور در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


در برخی دیگر از موتور ها (معمولاً موتور های ثابت) از یک نوع دیگر نشانگر گرفتگی است.فاده می شود. این نشانگر نسبت به میزان خلاء یا فشار هوای ورودی موتور تحریک می شود. با افزایش میزان خلا، غبار نما یا نشانگر تحریک شده و نوار قرمز رنگ آن ظاهر می شود که زمان سرویس صافی را هشدار می دهد.

برای افزایش طول عمر ژنراتور می توان زمان سنج می است.فاده کرد. زمان سنج، مدت زمان مصرفی را مشخص می کند. داشتن دانش در زمینه مسائل الکتریکی باعث رعایت نیازمندی های ایمنی در هر موتور می شود. است.فاده از یک همکار یا تکنسین حرفه ای در هنگام سرویس ژنراتور برای حفظ ایمنی شخصی نیز ضروری می باشد. ملاحظاتی برای جلوگیری از آتش سوزی در هنگامی بالا رفتن دمای ژنراتور نیز باید در نظر گرفته شود. به منظور جلوگیری از آتش سوزی، از ریخته شدن روغن روی زمین اجتناب شود. نصب ژنراتور ها باید در محلی دور از خانه های مسکونی باشند (برای کاهش آلودگی صوتی و هوا در محل سکونت).

حال با در نظر گرفتن این موضوع شما می بایست به این نکته اساسی توجه داشته باشید که آیا مولد برق شما با در نظر گرفتن توان ظاهری قابل بهرداری است. یا توان اکتیو آن؟ در حالت کلی می توان با در نظر گرفتن این موضوع و پاسخ به سوالات زیر در انتخاب دیزل ژنراتور خود موفق باشیم:



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک