رله در اسلامشهر ( فروش, مشاوره و اجرا )

relay-1
relay-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در گذشته، اسلام شهر یکی از روستاهای شهر ری بود و نام آن روستای قاسم آباد شاهی بود. در زمان قاچار اسلامشهر بعنوان منزل گاه اردویی همایونی بوده است. و به ان قاسم آباد خالصه گفته میشد. از نظر قدمت، پیداشدن بقایای پایه های پل بر روی رودخانه حصارک پایین، و همچنین آثار باستانی مدفون شده در تپه هایی که در مجاورت آن قرار دارد، نشان از اهمیت تاریخی این منطقه دارد.

گروه ورزش شهریاریها : ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با دو گلی که شنبه شب وارد دروازه بتیس نمود توانست رکورد گلزنی گردمولر در یک سال را پشت سربگذارد. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یکشنبه شب توانست تا در دیدار تیمش مقابل بتیس در شهر سویا، با به ثمر رساندن دو گل از رکورد […]

در فاصله ۵ متری جنوب غرب روستای جعفرآباد جنگل شهرستان اسلامشهر مجموعه ای از سازه های معماری , خدماتی در کنار یکدیگر و به فاصله بسیار نزدیک قرار گرفته اند . شاید کمتر نقطه ای از نظر باستان شناسی یافت شود که چنین ویژگی داشته باشد .


رله های  تاخیر زمانی، رله های کنترلی  هستند که بر اساس زمان، عملیات کنترل را انجام می دهند. تفاوت اصلی رله و رله های تاخیر زمانی، در زمان باز و بسته شدن کنتاکت هاست. در یک رله کنترلی، زمانیکه ولتاژ به یک سیم پیچ اعمال شود و یا از آن برداشته شود، وضعیت کنتاکت ها تغییر می کند. اما در رله های تاخیر زمانی، کنتاکت ها قبل و یا بعد از مدت زمان معینی، باز و بسته می شوند.

با توجه به عمومیت این نوع رله ها, رله های مینیاتوری ممکن است. در سیستم های آلارم, به عنوان سیستم اینترفیس در اتوماسیون صنعتی, سیستم های قدرت الکتریکی, سیستم کنترل روشنایی, سیستم کنترل روشنایی راه پله, سیستم کنترل روشنایی اضطراری, سیستم های کنترل خانگی و تجهیزات صنعت غذایی و در سیستم های متعدد برق است.فاده گردد.

رله در واقع یک سوئیچ با عملکرد الکتریکال است.. بسیاری از رله های معمولی جهت عملکرد سوئیچ، از یک کویل الکترومغناطیسی است.فاده می کنند اما روش های عملکردی دیگری نیز وجود دارد مانند رله های Solid State که اصول عملکردی متفاوتی دارند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر