سافت استارتر در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Soft starter-1
Soft starter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.


سه جفت تریستور، هر جفت برای فاز جداگانه برای کنترل ولتاژ برای است.ارت و است.پ موتور است.فاده می شود. دوره هدایت تریستور به زاویه آتش کنترل شده توسط مدار منطقی بستگی دارد. مدار منطقی شامل کنترل کننده PID یا یک میکروکنترلر ساده است. که برای تولید پالس برنامه ریزی شده است.. کنترلر با است.فاده از اپتو ایزولاتور از منبع تغذیه ایزوله شده و برای تأمین تغذیه DC از یکسو کننده است.فاده می شود. پالس های تولید شده توسط میکروکنترلر به مدار آتش تریستور وارد می شوند که قبل از روشن شدن تریستور آن را تقویت می کند.

روش اتصال داخل مثلث امکان قرار دادن سافت است.ارت را داخل مدار مثلث را ممکن می سازد و امکان جایگزینی بسیار آسان راه اندازی مثلث ستاره موجود را می دهد. وقتی سافت است.ارتر درون مثلث باشد فقط درصد (√ /) از جریان نامی موتور در معرض آن قرار می گیرد. به این دلیل می توان سافت است.ارتر کوچکتر از توان موتور انتخاب کرد و باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

سافت است.ارتر (soft starter) یکی از انواع راه‌اندازهای الکتروموتور است. که به نرمی باعث روشن شدن الکتروموتورها می‌شود. سافت است.ارتر تأثیر بسزایی در افزایش امنیت الکتروموتور دارد. این دستگاه با است.فاده از یک جریان برق مخصوص که شامل جریان فاز و نول است.، روشن می‌شود. از سافت است.ارتر برای موتورهایی که دارای توان بالایی هستند، است.فاده می‌شود. در واقع از سافت است.ارتر بیشتر برای الکتروموتورهای سه فاز که دارای قدرت بالایی هستند، است.فاده می‌شود؛ بنابراین بهتر است. برای راه اندازی الکتروموتورهای تک فاز و محافظت آن‌ها از دستگاه‌های دیگری است.فاده شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن