سافت استارتر در دماوند ( فروش, مشاوره و اجرا )

Soft starter-1
Soft starter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نام دماوند به دو صورت دماوند و دنباوند ثبت شده است.. این کوه را با نام‌های کاملا متفاوت بیکنی و جبل لاجورد نیز معرفی کرده‌اند. در مورد دلیل نام‌گذاری دماوند در فرهنگ معین آمده است.: دم (دمه، بخار) + آوند = دماوند؛ دارای دمه و دود و بخار (آتشفشان).

در جبهه جنوبی کوه دماوند آبشاری یخ‌زده وجود دارد که در جهان منحصربه‌فرد است.. بلندی آن متر و قطر آن متر است. و یخ آن هیچ‌گاه ذوب نمی‌شود. در فصل تابستان، هر روز بر اثر تابش آفتاب در حدود ظهر و یک ساعت بعدازظهر، دمای هوا به بالای صفر می‌رسد و به‌دنبال آن آب بسیار کمی جاری می‌شود و در حدود بعدازظهر، دمای هوا به زیر صفر می‌رسد و یخ ذوب‌شده دوباره منجمد می‌شود؛ به این ترتیب آبشاری یخی پدید می‌آید که همواره یخ‌زده است.. در بالای این آبشار گودالی وجود دارد که در تمام طول سال پوشیده از برف است.. آبشار یخی کوه دماوند با قرار داشتن در ارتفاع ۵ متری، از نظر ارتفاع از سطح دریا مرتفع ترین آبشار در خاورمیانه است..

فشار هوا در قله دماوند نصف فشار هوا در سطح دریا است.. کمینه دمای هوا در ارتفاعات دماوند تا درجه زیرصفر (در زمستان) و تا دو درجه زیر صفر (در تابستان) پایین می‌آید. میانگین بارندگی در ارتفاعات دماوند میلی‌متر در سال بوده و بارش در ارتفاعات معمولا به‌صورت برف است..


به طور معمول می توان یک سافت است.ارت را با توجه به توان موتور انتخاب کرد. در برخی موارد بسته به شرایط راه اندازی (راه اندازی سنگین، تعداد است.ارت های زیاد سافت در هر ساعت و غیره) سافت است.ارتر باید یک توان بالاتر از توان موتور انتخاب شود. ظرفیت است.ارت ها در سافت است.ارتر ها به ظرفیت تریستور ها و هیت سینک بسیار وابسته است.. با است.فاده از راهنمای زیر، می توانید به سرعت یک سافت است.ارت مناسب برای کاربرد های رایج است.فاده کنید:

این کانکتور شامل ترمینال های شماره تا بوده و دارای سه رله می باشد. رله ی اول و دوم رله ای با یک کنتاکت نرمالی باز می باشند و به ترتیب ترمینال های - و - را به خود اختصاص داده‌اند. ولی رله سوم یک رله با دو کنتاکت باز و بسته می باشدکه ترمینال تغذیه ( مشترک) و ترمینالهای و آن به ترتیب نرمالی باز و نرمالی بسته می باشند.

هنگامی که موتور به سرعت کامل نامی خود (در زاویه آتش درجه) برسد، تریستور ها با است.فاده از یک کنتاکتور بای پس از کار در حالت عادی کاملاً بای پس می شوند. از آنجا که تریستور آتش کردن گیت را متوقف می کند، بازدهی سافت است.ارتر را افزایش می دهد. در حین توقف موتور، SCR کنترل را در دست می گیرد و به منظور تنظیم ولتاژ تغذیه شروع به آتش کردن منظم می کند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دماوند