سافت استارتر در شهریار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Soft starter-1
Soft starter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.

 “حـیـدر بابا” نـه تـنـهـا تا کوره ده های آذربایجان، بلکه به ترکـیه و قـفـقاز هـم رفـته و در ترکـیه و جـمهـوری آذربایجان چـنـدین بار چاپ شده است.، بدون است.ـثـنا ممکن نیست ترک زبانی منظومه حـیـدربابا را بشنود و منـقـلب نـشود.

شبکه بهداشت ودرمان شهرستان شهریار به عنوان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران با هدف تأمین بهداشت و درمان شهروندان از طریق تعمیم و گسترش خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی در این شهرستان فعالیت می‌نماید.


امروزه در بسیاری از صنایع از موتورهای الکتریکی یا الکتروموتورها برای تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی است.فاده می‌شود. الکتروموتورها تجهیزات بسیار پیشرفته و مهمی هستند که نیاز به امنیت بالایی دارند. در صنایع مختلف برای امنیت الکتروموتورها از تجهیزات مختلفی مانند اینورتر یا

هر کدام از روش های فوق، مزایا و معایب خود را دارند و بسته به نوع پروژه و سایز کیلووات موتور و شرایط شبکه برق متصل به آن و همچنین هزینه مالی که دارند، یکی از روش ها به تشخیص کارشناس پروژه انتخاب و اجرا می شود. راه اندازی مستقیم کم هزینه ترین روش و راه اندازی توسط اینورتر به دلیل تکنولوژی پیشرفته ای که دارد پر هزینه ترین می باشد. در اینجا از توضیح روش های دیگر صرف نظر کرده و به روش راه اندازی موتور با است.فاده از سافت است.ارتر می پردازیم.

سلام جناب مهندس وقتتان بخیر و شادی، اول تشکر میکنم بابت ویدئو مفید و توضیحات کامل حضرتعالی، و دوم میخواستم بپرسم من برای یک دستگاه ازه میزی تکفاز چه نوع سافت است.ارتی باید است.فاده کنم،؟ و اگر ممکنه می فرمایید از کجا باید تهیه کنم؟ بازم از وقتی که گذاشتید سپاسگزارم.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهریار