سرو موتور در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

engine servo-1
engine servo-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تا اینجا اکثر گزینه‌های معرفی شده به عنوان معروف ترین محله های شمال تهران جز محله‌های قدیمی و اصیل تهرن بودند؛ اما در این میان جای یک محله نوساز اما محبوب خالی بود. محله جردن! این محله که قدیمی‌ها آن را با نام نلسون ماندلا یا خیابان آفریقا می‌شناسند در حال حاضر از نظر بافت یکی از نوسازترین محلات پایتخت به حساب می‌آید که از قضا بسیار هم گران و لاکچری است.؛ اما این گران بودن به هیچ عنوان از تقاضای مردم برای سکونت در محله جردن کم نکرده است..

از جمله محله های گران قیمت تهران که بیشتر کاربری مسکونی دارد و در آن کمتر بخش های اداری و یا تجاری را مشاهده می کنیم. این محله که از شرق به تجریش منتهی می شود که بیشتر به دلیل وجود کاخ سعد آباد و تله کابین توچال در آن شناخته می شود. از معایب این محله قرار گرفتن بر روی گسل شمال تهران و رانش زمین در کنار توچال می باشد.

از جمله مهم ترین و محبوب ترین مراکز خرید محله های شمال تهران موجود در منطقه می توان به مرکز خرید پلاتین، مرکز خرید میلاد نور، مرکز خرید لیدوما، مرکز خرید ایران زمین، مرز خرید گلستان، مرکز خرید آرن، مجتمع اداری تجاری رویال، مجتمع تجاری گلدیس، مرکز خرید نصر، مرکز خرید پرواز، مرکر خرید مهستان، بازار سنتی ستارخان، پاساژ افق، پاساژ تهرانی، مرکز خرید تیراژه، مرکز خرید شهاب، پاساژ پردیسان، مرکز خرید پردیس، مجتمع تجاری یادگار، اشاره کرد. حتما از این مراکز خرید دیدن کنید و ساعاتی را در بهترین و محبوب ترین پاساژ های موجود در محله های شمال تهران سپری کنید.


تعمیر سروو موتور نیازمند تجربه و تخصص هست ، شرکت پرشیا سرو در مجموعه خود اقدام به تاسیس واحد تعمیر انواع سرو موتور نموده است.. لطفا قبل از ارسال سروو درایو موتور خود با واحد فنی شرکت هماهنگ نمایید چون ممکن است. مشکل سروو درایو شما به صورت تلفنی قابل حل باشد و نیازی به ارسال سروو موتور به دفتر شرکت نباشد. همچنین هزینه تعمیرات سروو موتور پس از بازدید اولیه به شما اعلام می شود.

نکته دوم: رنج قیمت سروو موتور بر اساس توان موتور نیست بلکه بر اساس گشتاور نامی آنها است.؛ اختلاف قیمت موتورها در کل رابطه خطی با گشتاور سروو موتور دارد. در هنگام خرید موتور های CNC مثل سروو و است.پ موتور با ویژگی با نام سایز فلنج آشنا خواهید شد که به فاصله بیرون تا بیرون قسمت جلویی (شفت) موتور می گویند.

نوع دیگری از سرو موتورها بجای عملکرد دوار،عملکرد خطی دارند به این صورت که سرو موتور به یک گیربکس متصل است. و گیربکس وظیفه تبدیل حرکت چرخشی به حرکت خطی را به عهده دارد، نمونه بارز این این مدل از سرو موتور، برخی از جک های درب برقی منازل است. که تصویر زیر یک نمونه سرو موتور خطی  را مشاهده



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران