سرو موتور در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

engine servo-1
engine servo-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای رسیدن به این غار، یک پیاده‌روی یک ساعت و نیمه در پیش دارید. حدود ساعت باید در روستای هرانده و از میان باغ‌ها و زمین‌های سرسبز عبور کنید تا به دامنه کوهی برسید که غار بورنیک بالای آن قرار دارد. برای رسیدن به غار، نیم ساعت دیگر در کنار رودخانه طی می‌کنید تا به مقصد برسید.

در این شهرستان اولین کارخانه صنعتی توسط شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری (سهامی عام) درسال۵هجری شمسی باهدف تأمین نیاز صنعت ریخته‌گری کشور تأسیس شد وتا کنون به کار خود ادامه می‌دهد. این کارخانه داراینفر نیروی مشغول به کاراست که بیش ازنفر آنها بومی هستند. درراستای ایجاد اشتغال بیش ازپیش این شرکت اقدام به فراهم نمودن زیرساختهای ایجاد دو کارخانه دیگر نموده که رشد صنعت شهرستان را نیز در پی خواهد شد. درسالهای گذشته توسعه غیراصولی و خلاف مقررات مهندسی شهرسازی باعث توسعه شهر و درنتیجه همجواری آن با کارخانه ماسه گردیده که جابجایی کارخانه رابرای آسایش شهروندان فیروز کوهی می‌طلبد. صنعت شیشه‌سازی رواج دارد و کارخانه‌های شیشه‌سازی زیادی در آن مشغول به کارند. همچنین به تازگی کارخانهٔ سیمان فیروزکوه با ظرفیت تولید بالا در این شهرستان راه اندازی شده‌است

غار بورنیک از چندین بخش تشکیل شده است.. در ابتدا و هنگام وارد شدن، وارد تالار اول که محل اصلی سکونت بوده، خواهید شد. رفتن به سایر قسمت‌ها و تالارهای بعدی غار، نیازمندی کمی مهارت کوه‌نوردی است. که ممکن است. هرکسی از پس آن برنیاید. بهترین زمان سفر به این غار نیز فصل‌های گرم سال است. که تمام مزارع و زمین‌های اطراف سرسبز شده‌اند و هوا نیز خنک است..


معنی اسم این موتور الکتریکی به معنای خدمتکار می‌باشد که همانطور که گفته شد امکان حرکت خطی و  دورانی را می‌دهد و دارای لختی (اینرسی) پایینی می‌باشد در نتیجه امکان تغییر سرعت در آنها سریع می‌باشد. این سیستم الکترومکانیکی به وسیله کنترل فیدبک و بر اساس جریان و ولتاژ ورودی؛ موقعیت دستگاه، همچنین قدرت،سرعت و گشتاور آن را تغییر می‌دهد.

سرو موتور ها در هر جایی که الکترو موتور ها کاربرد دارد می توان است.فاده کرد اما به دلیل قیمت بالای آن نسب به الکترو موتور ها، ما تنها در جاهایی از سرو موتور است.فاده می کنیم که عملاً با الکترو موتور های معمولی کار به خوبی انجام نمی شود و نیاز به دقت و سرعت عمل بالایی داریم

وقتی صحبت از سروو موتورهای تک فاز می شود در حقیقت همه موتور های سروو برای تامیین به برق سه فاز نیاز دارند ولی درایورهایی که با برق فاز ولت کار میکنند این قابلیت را دارند که با ورودی برق تکفاز خود، برق سه فاز ولت را تولید کرده و سروو موتور را راه اندازی کنند. البته در محاسبه و انتخاب سروو موتور باید در نظر داشته باشیم که راه اندازی درایور سروو موتور ولت سه فاز با برق تک فاز، بین تا درصد افت گشتاور خواهیم داشت.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه