سرو موتور در قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

engine servo-1
engine servo-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دسترسی از قرچک به تهران و بالعکس ساده است.. با تبدیل قطار حومه‌ای قرچک به مترو این دسترسی راحت تر هم خواهد شد. در حال حاضر قرچک مترو ندارد اما این شهر دارای ایستگاه های مترو مختلفی در نزدیکی خودش است. که به وسیله اتوبوس های شرکت واحد یا تاکسی های خطی به راحتی میتوان به قرچک رفت وآمد کرد. از جمله این ایستگاه ها می توان به ایستگاه شهر ری و ایستگاه مترو جوانمرد قصاب اشاره کرد. 

بهترین محله هایی که در شهر قرچک تهران واقع شده اند، محله کارگر و محله طلائیه هستند که از لحاظ امکانات مختلف، فول و کامل هستند. باشگاه های ورزشی، پارک های مختلف و امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها و مراکز خرید و غیره همگی در قرچک وجود دارند. 

همچنین، در قرچک تهران می توان به مسجدها و حسینیه های مختلفی دسترسی داشت. والدینی که بچه های کوچک دارند، نباید نگران ثبت نام مدرسه های آن ها در محله های مختلف قرچک باشند. زیرا قرچک تهران دارای مدرسه های متنوع دخترانه و پسرانه است..


شرکت پرشیاسرو با در اختیار داشتن تیمی از اساتید حوزه اتوماسیون صنعتی و دارا بودن کلاس های مجهز به پکیج های آموزشی اقدام به امر آموزش سروو موتور و سروو درایو ها در انواع برندهای مختلف کرده است.. برای اطلاع از ساعات کلاس های آموزش انواع سرو موتورها با واحد آموزش و پشتیبانی شرکت تماس بگیرید.

فروش سرو موتور هایی با برند های شناخته شده و معتبر مانند سرو موتور دلتا DELTA ساخت تایوان، سرو موتور LS ساخت کره جنوبی، سرو موتورDORNA  با کیفیت ساخت چین در سایت ماناموتور صورت می پذیرد. در حالی که فروش سرو موتور به صورت سنتی و با صرف وقت و هزینه صورت می پذیرد، فروشگاه ماناموتور سعی دارد با ارائه راهکارهای نوین برای عرضه محصولات صنعتی به صورت اینترنتی مرتبط با تجهیزات حرکت، همراه با ارائه مشاوره فنی و ارائه بهترین قیمت خلا موجود در عرضه محصولات صنعتی را پر نماید.

فروشگاه پارتینه بزرگ‌ترین مرجع فروش اینترنتی قطعات صنعتی کشور، با گستره‌ای از کالاهای متنوع در حوزه های برق و مکانیک برای دانشجویان و مهندسین و صنعت کاران و دانشگاه ها و کارگاه ها و کارخانه ها، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین کیفیت کالا» سه اصل مهم است. که پارتینه همواره سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است.. گستره‌ای به وسعت کل صنعت شامل برق و الکترونیک، ماشین سازی و اتوماسیون، رباتیک و آزمایشگاه ها، پرینتر های سه بعدی، دستگاه های ماشینکاری و تمام صنعت مهندسی برق و مکانیک کشور



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در قرچک