سکسیونر در بازار لاله زار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Sectioner-1
Sectioner-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




تابلو‌های توزیع نیرو، تجهیزات و وسایل حفاظت و کنترل یکی از مهم‌ترین موضوعات این آموزش است. که در درس پنجم به طور کامل به آن‌ها پرداخته شده است.. مدار‌ها و تأسیسات سیم‌کشی نیز در درس‌های ششم و هفتم مورد بررسی قرار گرفته‌اند. تأسیسات جریان ضعیف موضوع مهم درس هشتم است.. در درس نهم آموزش، محیط‌‌های عادی و مخصوص معرفی شده‌اند و در نهایت، در درس دهم و پایانی محتوای نقشه‌ها و مدارک بررسی شده و با است.فاده از نرم‌افزار‌های مربوطه، یک پروژه عملی طراحی می‌شود.

سکسیونر قابل قطع زیر بار که به آن کلید بار نیز می‌گویند، می‌تواند جریان‌های کم و جریان‌های بار را که چند برابر جریان نامی آن است. بدون هیچ مشکلی قطع کند. سکسیونرهای قابل قطع زیر بار در انواع داخلی (تابلویی) و یا بیرونی (هوای آزاد) مورد است.فاده قرار می‌گیرند. موارد است.فاده آن‌ها در کلیدهای فیدر موتوری و انشعاب‌های کوچک است.. محیط قطع در سکسیونرهای قابل قطع زیر بار متنوع بوده که از انواع آن می‌توان به قطع تحت سرعت بالا (سکسیونرهای خشک) و سکسیونرهای روغنی، گازی و خلأ اشاره کرد.

نوع دیگری از سوا ساز ها که به آن پروانه یا پانتوگراف می گویند که این سکسیونر برای است.فاده در ولتاژ های بسیار بالا مناسب می باشد. پل ایستای این سکسیونر را سیم هوایی ایجاد می کند و در ساختار نیاز به جدا کننده از یکدیگر وجود ندارد و که این پایه ها در ساختار آن اگر وجود داشته باشند در فشار بالا می توانند در عملکرد آن اختلال ایجاد کنند. هماهنگی میان آمپر گردش نامی و سکسیونر ضروری است.. بعد از است.فاده از این سکسیونر بهتر است. که تیغه ها مورد بررسی قرار بگیرند تا از باز یا بسته بودن آن ها اطمینان حاصل کرد. در این نوع سکسیونر فاصله ایمنی خاصی مد نظر نیست و می توان گفت تقریبا کمترین فاصله افقی و عمودی مورد نیاز است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بازار لاله زار