سکسیونر در رودهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Sectioner-1
Sectioner-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همچنین وجود روستاهای سرسبز، اماکن تاریخی و تفریحی و جذابیت‌های منحصر به فرد طبیعی در رودهن کمک زیادی به اقتصاد این شهر کرده، چرا که سالانه شمار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی، به رودهن سفر می‌کنند در ضمن زمینه مناسبی برای رشد و توسعه روزافزون شهرهای رودهن و آبعلی و روستاهای اطراف این شهرها فراهم خواهد شد.

البته جالب است. بدانید، روستاهایی نظیر جورد، مهرآباد، وسکاره، گلاهک، چناران، آردینه، نوده و یلقان دره و عباس‌آباد دارای دهیاری و شورا هستند و مابقی روستاها به دلیل ثابت نبودن جمعیت در فصول مختلف سال، فاقد شورا و دهیاری هستند.

رودهن نام شهری در شهرستان دماوند تهران است. که سرسبزی شمال را با کویر پیوند می‌زند. رودهن از شمال با آمُل مازندران و از جنوب با کوه‌ها و کویرهای ورامین و پاکدشت هم‌مرز است.. همچنین از مغرب به شهرستان پردیس و شمیرانات می‌رسد و از شرق نیز به مرکز دماوند محدود می‌شود. رودهن به جاده‌های هراز و فیروزکوه نزدیک است. و در راه سفر به است.ان‌های شمالی می‌توانید از رودهن زیبا نیز دیدن کنید. رودهن از آبعلی کیلومتر و از بومهن ۸ کیلومتر فاصله دارد.


برای آشنایی با نقشه‌کشی مدارهای برقی و به ویژه، تابلو برق، پیشنهاد می‌کنیم به آموزش اصول نقشه کشی برق صنعتی با ای پلن ePLAN فرادرس مراجعه کنید. این آموزش در درس تدوین شده و مدت آن، ساعت و دقیقه است.. درس اول مربوط به آشنایی با محیط ePLAN است.. در درس دوم، درباره ساختار یک پروژه مطالبی بیان شده است.. معرفی گرافیک نرم‌افزار موضوع درس سوم این فیلم آموزشی است.. در درس چهارم، المان‌های نقشه‌کشی معرفی شده‌اند. در درس پنجم، نقشه‌کشی در قالب پروژه عملی را آموزش داده شده است..

«سکسیونر‌ کشویی» (Drawable Type Disconnector) برای کیوسک یا قفسه‌هایی که دارای عمق کم هستند بسیار مناسب‌اند. این سکسیونرها بیشتر به صورت میله‌ای در جهت عمودی قطع و وصل می‌شوند و عمدتاً در فشار متوسط کاربرد دارند. ساختمان آن‌ها شامل دو پایه ثابت و یک تیغه متحرک است. که حرکت تیغه در امتداد خودش صورت می‌گیرد. مهم‌ترین مزیت این نوع سکسیونرها امکان ساخت تیغه‌ها به صورت لوله‌ای است..

با توجه به تعریفات گفته شده می توان نتیجه گرفت که سکسیونر ها یک ارتباط دهنده یا قطع کننده مکانیکی در مدار بوده که چه در حالت بسته و چه در حالت باز باید ارتباط مکانیکی محکمی داشته باشند تا به درستی عمل قطع و وصل جریان برق در مدار را انحام دهند. شرکت پارس سوئیچ یکی از بزرگترین تولید کنندگان سکسیونر در ایران است. .



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در رودهن