سکسیونر در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Sectioner-1
Sectioner-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



رودخانه مهاباد از میان این روستا عبور می‌کند و عاملی مهم در حاصلخیزی و رونق کشاورزی در این منطقه شده است.. یکی از دیدنی‌های این روستای زیبا، حمام تاریخی آن است. که به دوران قاجار برمی‌گردد؛ اما در دوران صفویه ساخته شده است..

هنگام سر زدن به تمام روستاها و جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و اطراف آن، دیدیم که همواره ردپایی از دیدنی‌های تاریخی در آن‌ها وجود دارند. خوب است. در سفر خود به فیروزکوه، ‌در کنار لذت بردن از طبیعت، چندتا از جاذبه‌های تاریخی را نیز ببینید و بشناسید.

اگر می‌خواهید در میان تمام جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و تهران،‌ جایی را انتخاب کنید که طبیعت بکر و کوچه‌باغ‌های آرام و زیبا داشته باشد، روستای سیمین دشت برای شما بهترین انتخاب است.. اولین نکته درباره این روستا این است. که در منطقه‌ای کوهستانی قرار گرفته است.. ارتفاع کوه‌هایی که این روستا را احاطه کرده‌اند، گاهی تا متر نیز می‌رسند.


برای تنظیم میزان حرارت از ضخیم کردن و پایین نگاه داشتن فشار تیغه ها و بزرگ کردن سطح تماس در کنتاکت است.فاده می کنند. در ضمن کنتاکت های موجود در سکسیونر ساده باید به قدری محکم و مقاوم باشند که به صورت خود به خود یا در اثر وزش باد و بارش برف بسته نشوند. سکسیونر های ساده شرکت پارس سوییچ بین باس بار (Bus Bar) و دژنگتور های خطی و ترانس نصب می شوند و هر کدام از آنها با دژنکتور مربوطه خود اینترلاک الکتریکی دارند.

دنیای برق و رشته ها و گرایش های مربوط به آن بسیار گسترده و متنوع است.. این رشته را می توان یک مهارت محسوب کرد که با آن می توان وارد دنیای بازار کار شد. اما آیا تنها راه برای وارد شدن به این رشته تحصیلات دانشگاهی یا آکادمیک است. یا می توان از طریق دوره های آموزشی در آموزشگاه های آزاد اقدام کرد.

از این سکسیونر‌ برای ایمنی افرادی که روی خط انتقال و تجهیزات پست کار می‌کنند و نیز تخلیه بارهای باقیمانده روی خطوط، در ابتدای خطوط و پست‌های فشار قوی است.فاده می‌شود. سکسیونر‌ زمین در حقیقت یک نوع سکسیونر‌ تیغه‌ای است. که روی سکسیونر‌ خط قرار داشته و معمولاً دارای یک اینترلاک الکتریکی و یا مکانیکی با سکسیونرهای خط و یا ترانسفورماتورها، راکتورها و بانک‌های خازنی است.. اینترلاک به این مفهوم است. که تا سکسیونر‌ سر خط یا ورودی به ترانسفورماتور باز نباشد، بسته نخواهد شد و تا زمانی که سکسیونر‌ زمین بسته باشد سکسیونر مربوط بسته نخواهد شد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه