سکسیونر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Sectioner-1
Sectioner-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


از این سکسیونرها به تعداد کمتری نسبت به سکسیونرهای غیر قابل قطع زیر بار در شبکه‌های فشار متوسط است.فاده می‌شود. گفتنی است. که این نوع سکسیونرها برای عملکرد در برابر جریان اتصال کوتاه مدار، همیشه با فیوز فشار قوی به طور سری در مدار قرار می‌گیرند. در تصویر زیر دو نمونه از این نوع کلید را می‌بینیم.

این سکسیونرها به دلیل وجود شرایط جوی و وجود تنش‌های مختلف باید به گونه‌ای نصب شوند که در اثر نیروی برف یا باد به راحتی وصل نشوند. ساختمان آن‌ها دارای یک کنتاکت ثابت و یک کنتاکت متحرک بوده و قطع مدار عمود بر سطح افقی و در امتداد مدار است.. مسیر طی‌شده توسط کنتاکت متحرک حداکثر یک ربع دایره است..

برای آشنایی با نقشه‌کشی مدارهای برقی و به ویژه، تابلو برق، پیشنهاد می‌کنیم به آموزش اصول نقشه کشی برق صنعتی با ای پلن ePLAN فرادرس مراجعه کنید. این آموزش در درس تدوین شده و مدت آن، ساعت و دقیقه است.. درس اول مربوط به آشنایی با محیط ePLAN است.. در درس دوم، درباره ساختار یک پروژه مطالبی بیان شده است.. معرفی گرافیک نرم‌افزار موضوع درس سوم این فیلم آموزشی است.. در درس چهارم، المان‌های نقشه‌کشی معرفی شده‌اند. در درس پنجم، نقشه‌کشی در قالب پروژه عملی را آموزش داده شده است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان