سیم و کابل در دماوند ( فروش, مشاوره و اجرا )

wire and cable-1
wire and cable-2



قله دماوند در فرهنگ کشور ایران مظهر پایداری، است.واری و یک نماد ملی است. و به‌عنوان یک اثر ملی ثبت شده و به روش‌های گوناگون از آن به‌عنوان یک نماد ملی یاد می‌شود. کوه دماوند در سی‌ام تیرماه سال ۸ به‌عنوان نخستین اثر طبیعی ایران در قالب میراث طبیعی ایران در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد.

گیاهان دشت لار و بلندی‌های دربرگیرنده آن گوناگونی چشمگیری دارد. شماری از این گیاهان خوراکی و دارویی است. که در اردیبهشت ماه دوستداران سبزی چین را فرا می‌خواند. گون و خرگوشک و آویشن (اوشم) و شنگ، لواش، سیرک (تلم)، پیازک، قارچ وحشی، کاسنی، گلپر (الرگ)، شیرین بیان، باریجه، چای کوهی، بارهنگ و والک نمونه‌هایی از گیاهان دشت لار و بلندی‌های آن است.. زنبق وحشی بنفش و ارغوانی و مرغک و گل زرد، و شقایق دشت لار را در بهار رنگارنگ کرده زیبایی آن دو چندان می‌شود.

در جبهه جنوبی کوه دماوند آبشاری یخ‌زده وجود دارد که در جهان منحصربه‌فرد است.. بلندی آن متر و قطر آن متر است. و یخ آن هیچ‌گاه ذوب نمی‌شود. در فصل تابستان، هر روز بر اثر تابش آفتاب در حدود ظهر و یک ساعت بعدازظهر، دمای هوا به بالای صفر می‌رسد و به‌دنبال آن آب بسیار کمی جاری می‌شود و در حدود بعدازظهر، دمای هوا به زیر صفر می‌رسد و یخ ذوب‌شده دوباره منجمد می‌شود؛ به این ترتیب آبشاری یخی پدید می‌آید که همواره یخ‌زده است.. در بالای این آبشار گودالی وجود دارد که در تمام طول سال پوشیده از برف است.. آبشار یخی کوه دماوند با قرار داشتن در ارتفاع ۵ متری، از نظر ارتفاع از سطح دریا مرتفع ترین آبشار در خاورمیانه است..


کابل خشک، کابل NYY  و کابل سخت همگی نام هایی هستند که به کابل مفتولی نسبت داده اند. این کابل با انعطاف پذیری پایینی که دارد در پروژه هایی که مسیر کابل کشی دارای پیچ و خم کمتر و نیاز به جابه جایی ندارد مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

درست مثل دیگر مولفه‌های یک سیستم، سیم و کابل نیز باید با دقت بررسی شود. برای مثال، در طراحی یک سیستم الکتریکی که قرار است. در محیطی رادیواکتیو است.فاده شود، بیشتر از ترانزیستورهای گالیوم آرسنید است.فاده می‌شود. با این‌که این نوع ترانزیستور از ترانزیستورهای معمولی گران‌تر است.، از امواج رادیو اکتیو کمتر آسیب می‌بینند و سرعت جریان را بیشتر می‌کنند.

کابل خودنگهدار کابلی مناسب برای توزیع برق فشار ضعیف به صورت هوایی است.. به دلیل کارایی بالا و هزینه های کمتر نسبت به کابل‌های مشابه جایگاه خوبی در میان سایر کابل های خطوط انتقال توانسته است. کسب کند. جنس هادی این کابل آلومینوم سخت است. و در دو مدل رشته و رشته تولید می‌شود. 



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دماوند