سیم و کابل در رودهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

wire and cable-1
wire and cable-2



پل نمیر یادگار دوران صفویه در شهر رودهن است.. این پل که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده، از جاذبه‌های تاریخی رودهن محسوب می‌شود. قدمت این پل به قرن سوم و چهارم هجری بر می‌گردد و رودخانه‌ی فصلی رودهن از آن گذر می‌کند. در سالیان دور برای رفتن از تهران به فیروزکوه از روی این پل عبور می‌کردند. این پل با نام‌های پل زنجیر یا پل فیروزکوه نیز خوانده می‌شود.

رستوران لاله صحرا یکی از معروف‌ترین رستوران‌های رودهن است. و در واقع شهرت آن به‌دلیل مشتری مداری مطلوب، ارائه خدمات سرویس دهی مناسب و هم چنین سرو غذاهای ایرانی باکیفیت و لذیذ است..  دکوراسیون داخلی رستوران هم از محیطی شیک و دوست داشتنی با تزئینات زیبا و دیوارهایی مملو از نقش و نگار برخوردار است.. منوی غذایی رستوران هم شامل انواع غذاهای کبابی، چلوکباب‌ها، جوجه کباب‌ها، ماهی، زرشک پلو، باقالی پلو و غذاهای خورشتی است..

برای رسیدن به رودهن علاوه بر خودروی شخصی می‌توانید از اتوبوس و تاکسی نیز است.فاده کنید. در این بخش از معرفی رودهن، راه‌های دسترسی به این شهر خوش آب‌و‌هوای شمال است.ان تهران را مرور می‌کنیم تا بهتر متوجه شوید که رودهن کجاست و چطور می‌شود به آن‌جا رفت؟!


پس اگر شما نیز برای ساختمان و یا شرکت صنعتی خود به دنبال سیم و کابل مرغوب و با کیفیت هستید، بهتر است. با کمان کابل آشنا شوید. این شرکت با بهره گیری از کادری مجرب و توانمند، بهترین تجهیزات الکترونیکی را تولید و روانه بازار می کند.

یکی از موضوعاتی که همواره صنعتگران را در زمینه خرید سیم و کابل به چالش می‌کشد، انتخاب برند سیم و کابل است.. در ایران بیش از شرکت، سیم و کابل است.اندارد تولید می‌کنند و همین امر باعث شده تا خریداران در خرید کابل دچار سردرگمی کند. علاوه بر رعایت است.انداردها، کیفیت عایق، جنس هادی، نوع باندل کابل، جنس کابل و پارمترهای دیگری نیز وجود دارد که در انتخاب برند کابل تاثیر گذار هستند. ولی به راستی بهترین برندهای سیم و کابل کدامند؟

این عملیات توسط یک دستگاه نازک کن راد و دستگاه نازک کن فاین در دو مرحله انجام می شود.در مرحله اول مفتول مس ۸ میلی متر توسط دستگاه راد به مفتول مس .۸ میلی متر تبدیل شده و این مفتول ها بعنوان ورودی مرحله دوم نازک کاری توسط دستگاه فاین به مفتولهای مناسب با سفارش مشتری، تبدیل می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در رودهن