سیم و کابل در شهریار ( فروش, مشاوره و اجرا )

wire and cable-1
wire and cable-2



 منظومه حیدربابا تجلی شور و خروش جوشیده از عشق شهریار به مردم آذربایجان است. ، این منظومه از جمله بهترین آثار ادبی در زبان ترکی آذری است.، و در اکثر دانشگاههای جهان از جمله دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده‌آمریکا مورد بحث رساله دکترا قرار گرفته است. و برخی از موسیقیدانان همانند هاژاک آهنگساز معروف ارمنستان آهنگ جالبی بر آن ساخته است..

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..

 “حـیـدر بابا” نـه تـنـهـا تا کوره ده های آذربایجان، بلکه به ترکـیه و قـفـقاز هـم رفـته و در ترکـیه و جـمهـوری آذربایجان چـنـدین بار چاپ شده است.، بدون است.ـثـنا ممکن نیست ترک زبانی منظومه حـیـدربابا را بشنود و منـقـلب نـشود.


در زمینه کاربرد محصولات، حفاظت از محیط زیست تبدیل به فشار خارجی و روند توسعه متداولی است. که تولید کنندگان کابل در سراسر جهان طی سالهای اخیر با آن روبرو شده اند. ایالات متحده ، ژاپن و اروپا در تحقیق و توسعه و تولید کابل های سازگار با محیط زیست در جهان در موقعیت پیشرو هستند و فناوری تولید نسبتاً بالغ است.. بخشنامه ROHS صادر شده توسط اتحادیه اروپا نیاز به مواد مضر مانند است.فاده از سرب ، جیوه ، کادمیوم ، کروم شش ظرفیتی ، اترهای دی بریل دیبنیل و بی فنیل های پلی برومین از ژوئیه ممنوع است.. برای کابلهای سازگار با محیط زیست پس از توسعه موفق کابلهای سازگار با محیط زیست. بنابراین ، روند حفاظت از سیم و کابل از محیط زیست جهت اصلی توسعه آینده است.. همانطور که آگاهی در مورد حفاظت و پایداری محیط زیست ایجاد می شود ، افراد بیشتری در تلاشند تا انتشار مواد شیمیایی بالقوه خطرناک را کاهش دهند و است.فاده از محصولات طبیعی و قابل بازیافت را افزایش دهند. یک تأثیر این ابتکار بر مصرف کنندگان رشد سریع تقاضا برای خودروهای هیبریدی و برقی است.. با ادامه گسترش این بازار ، نیاز به سیم ، کابل و مهار سیم برای سازگاری با خودروها نیز افزایش می یابد.

شرکت سیمیا؛ در سال در اسلامشهر تاسیس شد. ابتدا در زمینه سیم و کابل فشار ضعیف فعالیت داشت ولی رفته رفته در زمینه انواع سیم و کابل ابزار دقیق، مخابراتی، کابل ضدحریق و... دامنه فعالیت خود را گسترش داد. مانند برند مسین، کابل آلومینیومی سیمیا نیز بسیار پر فروش است..

سیم و کابل مهمترین تجهیزات در صنعت برق هستند. همانطور که از نام کابل برق سه فاز مشخص است.، از این کابل برای انتقال برق فشار قوی و سه فاز است.فاده می شود. از این نوع کابل در بسیاری از صنایع برای برق رسانی به تجهیزات صنعتی است.فاده می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهریار