سیم و کابل در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

wire and cable-1
wire and cable-2



برای رسیدن به دریاچه آهنک با ماشین،‌ ابتدا باید به روستای سیمین دشت بروید و پس از آن، مسیری خاکی را یا باید دقیقه با ماشین و یا ساعت پیاده، طی کنید. ناگهان در میان بیابان، نیزاری کوچک را خواهید دید که دریاچه آهنک در دل آن پنهان شده است..

با انتخاب مسیر اول،‌ از میان دره و در کنار رودها و مزارع سرسبز قدم خواهید زد. مسیر دوم نیز از بالای دره عبور می‌کند. به امامزاده که رسیدید، آبشار و چشمه آب طبیعی در آنجا خواهید دید که می‌توانید با خیالی راحت از آب آن بنوشید. با رفتن به روستای لزور، فاصله کمی از تنگه واشی خواهید داشت و از طریق یک جاده خاکی به روستای جلیزجند که مبدأ سفر به تنگه واشی است.، خواهید رسید.

آب و هوای آن در زمستان، بسیار سرد و یخبندان می‌شود؛ بنابراین اگر تجربه جدی در زمینه طبیعت‌گردی در زمستان ندارید، بهتر است. فصل‌های تابستان و بهار به این روستا بروید. در این روستا می‌توانید در دشت‌های وسیع آن کمپ بزنید و یا به یکی از اتاق‌های اقامتی در یکی از باغ‌های مردم محلی بروید.


درست مثل دیگر مولفه‌های یک سیستم، سیم و کابل نیز باید با دقت بررسی شود. برای مثال، در طراحی یک سیستم الکتریکی که قرار است. در محیطی رادیواکتیو است.فاده شود، بیشتر از ترانزیستورهای گالیوم آرسنید است.فاده می‌شود. با این‌که این نوع ترانزیستور از ترانزیستورهای معمولی گران‌تر است.، از امواج رادیو اکتیو کمتر آسیب می‌بینند و سرعت جریان را بیشتر می‌کنند.

دستگاههای اکسترودر خط جهت عملیات روکش زنی است.فاده می گردد. مواد اولیه اصلی این مرحله زیره های است.رندر شده گرانول روکش و پودر تالک می باشد.در کابل های قدرت لازم است. که رشته های تابیده شده در دستگاه اکسترودر توسط لایه ای از مواد پلی اتیلن یا PVC روکش شوند. این لایه نقش محافظت مکانیکی برای کابل را دارد.

این مرحله از تولید که آخرین مرحله می باشد محصول نهایی درمتراژ وشکل ونوعی که مشتری درخواست کرده است. بسته بندی می شود. سیم وکابل تولیدشده به دوصورت قرقره ای وکلافی قابل تحویل به مشتری هستند.در بسته بندی کلافی نیز برحسب خواست مشتری نوع نایلکس انجام می شود ولی درنوع اتوماتیک کلافهای سیم وکابل بصورت اتوماتیک توسط دستگاه بسته بندی، وکیوم می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه