سیم پیچی در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Winding-1
Winding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.


شرکت رادوکو در قالب سهامی خاص و با سرمایه بخش خصوصی فعالیت خود را در زمینه واردات ، تامین و تجهیز انواع قطعات صنعتی آغاز نمود. رادوکو با تکیه بر دانش،تخصص و تجربه کارشناسان متعهد خود در زمینه های مختلف شامل بخش پایپینگ و بخش های ژانراتور ابزاردقیق وتجهیزات کشاورزی و&#; که شامل برندهای خارجی و داخلی معتبر می باشد آماده ارائه خدمات تامین ، تجهیز و مشاوره تخصصی به بخش های مختلف صنعت می باشد.

به افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند سیم پیچ بند گفته می شود. این شغل یک شغل فنی بوده که می تواند درآمد بالایی را برای فرد داشته باشد. در ادامه به معرفی شغل سیم پیچی و بازار کار آن در ایران و سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی این کار پرداخته شده است..

در صورتی که دوره های مختلف آموزش سیم پیچی را گذرانده اید و می خواهید وارد بازار این کار شوید نیاز به سرمایه چندانی نمی باشد. می توان با وجود مدرک سیم پیچی در شرکت های مختلف است.خدام شد و در آنجا شروع به کار کرد. همچنین می توان با راه اندازی یک مغازه این کار را به صورت شخصی انجام داد و از این طریق به درآمدزایی رسید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن