سیم پیچی در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

Winding-1
Winding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


به شفتی اطلاق میگردد که انرژی میدان مغناطیسی تولید شده در هسته است.اتور را به نیروی دورانی مکانیکی تبدیل می کند( یکی از اجزای مهم مورد بررسی در روند تعمیر الکتروموتور، روتور می باشد که از نظر سالم بودن شمش ها وعدم وجود قطعی در نمونه های AC و عدم قطعی در سیم پیچی تحریک در نمونه های DC باید مورد بررسی گیرد)

از سوی دیگر، به این امر توجه داشته باشید که باز کردن موتورها و در پی آن چک کردن سیم پیچ ها کار به شدت تخصصی است. که نیاز به مهارت دارد و کار هر شخصی نیست. به همین دلیل تعداد افرادی که واقعا در این حوزه متخصص می شوند معدود است. و باعث می شود که فردی بتواند در این شغل موفق شود که متخصص باشد. با این وجود، این امر نشان می دهد که به خاطر این که تعداد افراد متخصص کم است.، فرد می تواند با داشتن مهارت و کسب دانش در شغل سیم پیچی موتور درآمد بالایی را کسب کند.

این شفت می تواند نیرویی به شکل چرخش ایجاد کند. عملکرد یک ژنراتور بسیار شبیه به موتوری است. که در آن انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی تبدیل می شود. قطعات یک موتور الکتریکی شامل است.اتور، روتور، سیم پیچ، یاتاقان و کموتاتور است.. طبقه بندی یک موتور به ساختار آن، نوع منبع تغذیه، نوع سرعت خروجی و کاربرد آن بستگی دارد. در مقاله امروز در مورد اینکه سیم پیچ موتور چیست و چند نوع دارد  سپس درباره بازار کار و درآمد آن صحبت خواهیم کرد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک