سیم پیچی در شهریار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Winding-1
Winding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



رابطه‌ی عاشقانه شهریار و ثریا به‌‌تلخی به پایان رسید و بهجت تبریزی که عشقی نافرجام را تجربه کرده بود تهران را ترک کرد و در نیشابور مشغول به کار شد. اواخر سال شهریار به دلیل ابتلا به بیماری مجبور شد به تهران بازگردد که این بازگشت با بستری شدن وی در بیمارستان همراه بود.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.


همان گونه که پیش تر به آن پرداختیم، شغل سیم پیچی موتور جزو مشاغل تخصصی و بسیار درآمدزا می باشد. اما کسانی می توانند در این حوزه به درآمدهای بالا دست یابند که دارای مهارت کافی و تخصص باشند. در نتیجه چنانچه قصد دارید وارد بازار کار شغل سیم پیچی موتور شوید بهتر است. که یکی از آموزشگاه های خوب برای سیم پیچی را شناسایی کرده و در دوره های آن شرکت کنید تا مسائل عملی و تئوری را از صفر تا صد آموزش ببینید و شروع پر قدرتی را رقم بزنید.

معمولا قیمت سیم پیچی دینام ( هزینه سیم پیچی الکتروموتور) با توجه به نوع خرابی آن و حجم سیم پیچی متفاوت می باشد که حتما می بایست جهت اطلاع از قیمت تعمیر دینام توسط کارشناسان واحد تعمیر و نگهداری شرکت رادوکو از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد که پس از آن هزینه تعمیر مشخص خواهد شد.

در صورتی که دوره های مختلف آموزش سیم پیچی را گذرانده اید و می خواهید وارد بازار این کار شوید نیاز به سرمایه چندانی نمی باشد. می توان با وجود مدرک سیم پیچی در شرکت های مختلف است.خدام شد و در آنجا شروع به کار کرد. همچنین می توان با راه اندازی یک مغازه این کار را به صورت شخصی انجام داد و از این طریق به درآمدزایی رسید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهریار