سیم پیچی در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Winding-1
Winding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



«فیروز پسر یزدگرد، پسر بهرام بود و پادشاهی وی پس از آن بود که برادر و سه تن از خاندان خویش را کشت. گویند در ملک وی هفت سال پیاپی قحطی شد و در آن دوران سخت، رعیت را چنان راه برد که هیچ‌کس از گرسنگی نمرد مگر یکی و او به خداوند نالید که رحمت خویش از او و رعیت او دریغ ندارد و باران ببارد و خدای اجابت کرد ولایت مانند پیش پرآب شد و درختان جان گرفت. فیروز بگفت تا به ری شهری بسازند و آن را فیروز نام کرد و مابین گرگان و دربند نیز شهری بساختند و آن را فیروز نام کردند و…»

تنگه میشینه مرگ یکی از جاهایی است. که هنگام صعود به قله میشینه مرگ از آن عبور خواهید کرد. در این تنگه باید راه خود را در داخل رودخانه ادامه دهید. طبیعت این ناحیه از روستا، پوشش گیاهی بسیار متنوعی دارد و به دلیل کوهستانی بودن منطقه، آب و هوای آن خنک و معتدل است.. بعد از به پایان رسیدن تنگه به

منطقه گاوده یا کاوه ده، منطقه‌ای ۵ هکتاری است. که در شرق و جنوب شهرستان فیروزکوه قرار گرفته است.. گاوده در واقع میان دو منطقه مختلف با دو اقلیم کاملاً‌ متفاوت قرار دارد که همین باعث شده پتانسیل‌های حیات‌وحش و پوشش گیاهی آن بسیار افزایش پیدا کند.


به شفتی اطلاق میگردد که انرژی میدان مغناطیسی تولید شده در هسته است.اتور را به نیروی دورانی مکانیکی تبدیل می کند( یکی از اجزای مهم مورد بررسی در روند تعمیر الکتروموتور، روتور می باشد که از نظر سالم بودن شمش ها وعدم وجود قطعی در نمونه های AC و عدم قطعی در سیم پیچی تحریک در نمونه های DC باید مورد بررسی گیرد)

برای باز کردن موتور باید توجه کرد که قطعات در کجا قرار دارند تا بتوان در هنگام بستن موتور آنها را در سر جای خود قرار داد. در مرحله بعد باید مشخصات و نقشه سیم پیچی را از روی است.اتور برداشت کرد و یک فاز بودن و سه فاز بودن موتور، گام کلافها، تعداد کلاف ها، نوع سیم پیچی و &#; بررسی گردد.

با توجه به این که تنوع وسایل الکتریکی و مکانیکی بسیار زیاد شده است. و صنایع مختلف از انواع ماشین های الکتریکی برای انجام امور خود است.فاده می کنند، نیاز به افراد سیم پیچ بند که در این کار دارای مهارت بالایی باشند به شدت احساس می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه