سیم پیچی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Winding-1
Winding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


همه افراد امروزه از دستگاه های برقی زیادی به ویژه در لوازم خانگی است.فاده می کنند که دارای موتور هستند و این دستگاه ها پس از مدتی امکان دارد که خراب شوند و نیاز به سیم پیچی مجدد پیدا کنند. به طور تقریبی درآمدی در حدود ماهانه میلیون تومان را می توان برای شغل سیم پیچی موتور در نظر گرفت که جا دارد با افزایش مهارت های خود میزان آن را ارتقا داد.

وظیفه سر بندی و ساماندهی ورودی کابل های متصل به الکتروموتور را بر عهده دارد.( در نمونه های تک فاز خازن درون ترمینال باکس قرار گرفته و تنها دو عدد محل اتصال فاز و نول را داریم. در نمونه های سه فاز محل قرار گیری سه عدد فاز را داشته که طریقه سر هم بندی به صورت ستاره و مثلث به منظور راه اندازی الکتروموتور تعبیه شده است.)

در هر شغل و حرفه ای رعایت نکات مختلفی باعث افزایش درآمد در آن کار می گردد. در شغل سیم پیچی موتور برای این که درآمد خود را بالاتر ببرید در اولین مرحله نیاز است. تا مهارت های خود را افزایش دهید و بتوانید کار تمیز و بدون مشکل را به دست مشتری بدهید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان