سیم پیچی در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا )

Winding-1
Winding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

«بنابر این گزارش، شورای عالی شهرسازی ایران در جلسهٔ امروزِ خود پیرو جلسات قبلی در تاریخ‌های // و // و // موضوع احداث مجموعهٔ مسکونی در اراضی موسوم به واقع در جنوب‌شرق شهر جدید پردیس را پیرو صورت‌جلسهٔ مورَّخ /۵/۵ مورد بررسی قرار داد و ضمن تأیید نظرات کمیتهٔ فنی، به چهار دلیل ازجمله مغایرت با مصوبات طرح مجموعهٔ شهریِ تهران، مصوب شورای عالی شهرسازی و هیئت وزیران، احداث مجموعهٔ مذکور را فاقد جنبه‌های فنی و قانونی تشخیص داد و با آن مخالفت کرد. دیگر دلایل مخالف با این طرح، قرارگیری در

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 


سیم پیچ موتورهای الکتریکی وظیفه مونتاژ و آزمایش است.اتورها، آرمیچرها یا روتورهای موتور الکتریکی و ژنراتور را بر عهده دارند. آن‌ ها با است.فاده از فایل ‌های دستی، فایل ‌های برق قابل حمل، و اسکراپر، شکاف ‌های آستری با عایق ورق را از شکاف ‌های هسته جدا می‌کنند و سیم ‌پیچ ‌ها را درون شکاف‌ ها قرار می ‌دهند. آن ها همچنین هسته ها را از نظر عیوب بررسی می کنند و با است.فاده از چکش و دریفت لایه ها را تراز می کنند.

وظیفه سر بندی و ساماندهی ورودی کابل های متصل به الکتروموتور را بر عهده دارد.( در نمونه های تک فاز خازن درون ترمینال باکس قرار گرفته و تنها دو عدد محل اتصال فاز و نول را داریم. در نمونه های سه فاز محل قرار گیری سه عدد فاز را داشته که طریقه سر هم بندی به صورت ستاره و مثلث به منظور راه اندازی الکتروموتور تعبیه شده است.)

شرکت رادوکو در قالب سهامی خاص و با سرمایه بخش خصوصی فعالیت خود را در زمینه واردات ، تامین و تجهیز انواع قطعات صنعتی آغاز نمود. رادوکو با تکیه بر دانش،تخصص و تجربه کارشناسان متعهد خود در زمینه های مختلف شامل بخش پایپینگ و بخش های ژانراتور ابزاردقیق وتجهیزات کشاورزی و&#; که شامل برندهای خارجی و داخلی معتبر می باشد آماده ارائه خدمات تامین ، تجهیز و مشاوره تخصصی به بخش های مختلف صنعت می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس