شارژر صنعتی در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial charger-1
Industrial charger-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..

جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..


نید صنعت به عنوان یکی از جامع ترین فروشگاه های اینترنتی لوازم، تجهیزات و مواد صنعتی مورد نیاز صنایع، پروژه ها و کسب و کارها، با پشتوانه سال تجربه و اعتبار در زمینه تامین تجهیزات فنی و با بیش از دسته بندی کالایی از برترین برندهای داخلی و خارجی در حال ارائه خدمت به صنعت تولید و خدمات کشور می باشد. نید صنعت با تعهد به اصل مشتری مداری؛ تمرکز خود را بر تامین کالا از تامین کنندگان تایید صلاحیت شده بنا نهاده و به منظور آسودگی خاطر مشتریان از خرید اینترنتی و جلب رضایت حداکثری آن ها؛ اصالت، گارانتی، مرجوعی کالا و بازگشت وجه پرداختی را تضمین می نماید. نید صنعت با فراهم نمودن چندین تولید کننده یا تامین کننده اصلی و معتبر برای هر محصول، شرایط تامین رقابتی کالا از نظر قیمت و کیفیت را مهیا می نماید. درج دقیق مشخصات فنی کالا، پشتیبانی فنی فروش، ارسال اکسپرس و پرداخت در محل، توزیع عمده و خرده کالا از جمله مهمترین خدمات نید صنعت می باشد.

شرکت کایر صنعت مصمم است. با بهره گیری از نیروی انسانی ماهر و است.فاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا ، مسیر ترقی وموفقیت را طی نماید تا علاوه بر بی نیاز کردن صنعت کشور از واردات تجهیزات شارژ و تست باتری ، مرجعی مطمئن برای کمک به ارتقاء صنعت تولید باتری در کشور باشد . ما بر این اعتقاد هستیم که دست یافتن به این هدف بزرگ ، تنها با اعتماد و همراهی مشتریانمان محقق خواهد شد و به این منظور رضایت مشتری سر لوحه کار ما در تمامی مراحل طراحی ، تولید و خدمات میباشد .

کارکرد دستگاه هم بدین صورت است. که ابتدا کابل برق را به صورت مستقیم به برق ولت متصل میکنیم  در ادامه بر مبنای تعداد باطری کلید ولوم مشکی سمت چپ دستگاه را به نسبت تعداد  باطری های که میخواهید شارژ کنید اولین حرکت ولت دومی ولت  سومین حرکت   ولت و بعدی ولت را تنظیم میکند، ولوم دیگری در دستگاه هست که در سمت راست قرار دارد دارد  و این ولوم برای تنظیم امپر دستگاه است. که کاربر کلید را باید در نقطه ای قرار بگیرد که امپر روی



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن