منبع تغذیه در رودهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر کیلومتر به سمت شمال شرقی رودهن حرکت کنید، در جاده هراز به پیست اسکی بین‌المللی آبعلی می‌رسید. این پیست اسکی از آذر ماه تا فروردین ماه هرسال، میزبان هزاران گردشگر و ورزشکاری است. که برای تفریح و ورزش از این پیست بازدید می‌کنند. حوالی نوروز می‌توانید یک روز به‌یاد‌ماندنی را در پیست آبعلی بگذرانید و وداعی خاطره‌انگیز با زمستان برفی داشته باشید. در معرفی رودهن باید به این نکته اشاره کنیم که پیست آبعلی نخستین پیست اسکی کشور محسوب می‌شود.

اگر امکان است.فاده از خودروی شخصی را دارید، به یکی از اتوبان‌های شهید بابایی یا شهید زین‌الدین بروید و به سمت شرق است.ان حرکت کنید. در هر کدام از جاده‌‌های دماوند یا اتوبان پردیس که قرار بگیرید، به رودهنِ زیبا خواهید رسید.

اگر می‌خواهید از جاذبه‌های دیدنی رودهن بازدید کنید و در روستاهای اطراف به طبیعت‌گردی بپردازید، بهتر است. حداقل یک شب را در طبیعت بکر این منطقه اقامت کنید. در رودهن انواع ویلا، سوئیت، خانه و آپارتمان مبله برای مسافران وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را اجاره کنید. البته پیدا کردن محل اقامت متناسب با بودجه و امکانات مدنظر شما ممکن است. زمان‌بر باشد، برای سرعت بخشیدن به این امر اتاقک می‌تواند به کمک شما بیاید.


منبع تغذیه صنعتی یا پاورساپلای (power supply) دستگاهی است. که انرژی الکتریکی مورد نیاز بار را فراهم می کند؛ به عبارت دیگر می توان گفت وظیفه ی منبع تغذیه دریافت انرژی الکتریکی از یک منبع انرژی و تبدیل آن به تغذیه ی مناسب برای بار است.. دسته بندی های مختلفی برای منابع تغذیه وجود دارد که این دسته بندی ها باتوجه به عواملی از جمله کاربرد، جریان و ولتاژ آن ها متفاوت است..

منبع تغذیه خطی تنظیم شده همان منبع تغذیه خطی نامنظم است. با این تفاوت که به جای مقاومت جریان خون از تنظیم کننده ترمینال است.فاده می شود. هدف اصلی این منبع تأمین سطح مورد نیاز قدرت DC برای بار است.. منبع تغذیه DC از منبع AC به عنوان ورودی است.فاده می کند. کاربردهای مختلف به سطوح متفاوتی از ولتاژهای ویژگی نیاز دارند، اما امروزه منبع تغذیه DC ولتاژ خروجی دقیقی را ارائه می دهد. و این ولتاژ توسط یک مدار الکترونیکی تنظیم می شود به طوری که یک ولتاژ خروجی ثابت را در طیف وسیعی از بارهای خروجی فراهم می کند.

سپس وارد فیلتر شده و تناوب آن کاهش یافته و تبدیل به ولتاژ dc می‌شود. مرحله نهایی عبور از یک تنظیم کننده ولتاژ یا رگولاتور (requlator) است. که بتوانند ولتاژ نهایی مد نظر را تحویل دهد. به این ترتیب این پاور ساپلای می‌تواند ورودی ولت AC را به خروجی ولت DC تبدیل کند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در رودهن