منبع تغذیه در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


در منبع تغذیه های برندهای معتبر مانند مینول توان خروجی واقعی برابر با مقدار نامی آن است. که در دیتاشیت محصول نیز ذکر شده اما در محصولات برند هایی مثل ادیسون که در سطح کیفی پایین تری هستند توان خروجی معمولا در حدود درصد کمتر از توان نامی آن است..

MW منبع تغذیه AC/DC را در اشکال مختلف ارائه می دهد، بنابراین تقریباً هرگونه مشکل برنامه قابل حل است.. کابینت ساز می تواند از مجموعه ای کامل از منبع تغذیه قاب بسته و DIN راه آهن انتخاب کند، در حالی که طراح PCB می تواند از بین انواع مختلفی از ماژول های مبتنی بر PCB انتخاب کند. علاوه بر این، MW طیف وسیعی از درایورهای LED، آداپتورها، شارژرهای باتری، ماژول های رک اینچی و موارد دیگر را ارائه می دهد!

همچنین برخلاف رگلاتورهای خطی که تنظیم ولتاژ را فقط به صورت کاهنده انجام می­دهند، رگولاتور سوئیچینگ می­تواند به صورت کاهنده، افزاینده یا وارونگرِ(inverter) قطب‌های ولتاژ ورودی، عمل کند. با تغییر دادن محل قرار گرفتن سوئیچ، خازن و سلف می‌توان نوع خروجی مدار را به صورت کاهنده ( باک -  Buck )، افزاینده ( بوست – Boost ) و یا وارونگر پُلاریته ( باک بوست – Buck-Boost ) تامین کرد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک