منبع تغذیه در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا )

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.


منبع تغذیه را می توان به عنوان یک وسیله الکتریکی تعریف کرد که برای تأمین برق به بارهای الکتریکی است.فاده می شود. عملکرد اصلی این دستگاه تغییر جریان الکتریکی از منبع به ولتاژ، فرکانس و جریان دقیق جهت تأمین بار است.. گاهی اوقات، می توان از این منابع تغذیه به عنوان مبدل برق نام برد. برخی از انواع منابع قطعات جداگانه ای از بارها هستند، در حالی که برخی دیگر در وسایلی که کنترل می کنند ساخته می شوند.

منبع تغذیه سوئیچینگ را می‌توان از دو جهت تقسیم بندی کرد؛ اول از نظر تأمین ولتاژ که می‌تواند ولتاژ ورودی AC یا DC باشد به این صورت که  برخی از شناخته شده ترین دستگاه ها از AC به DC تبدیل می‌شوند. اما شما همچنین گزینه منبع تغذیه DC به DC را دارید و دوم از نظر اتصال و عدم اتصال منبع به سیستم. پاور سوئیچینگ ها در انواع مجزا و کامپکت (compact) موجودند. در نوع  compact كافيست به منبع تغذيه يك ولتاژ بيروني بدهيم تا منبع تغذيه فعال شود و هيچ گونه سيم كشي يا اتصال از منبع تغذيه به نقاط ديگر نيست.

منبع تغذیه غیرقابل تنظیم شامل ترانسفورماتور گام به گام، یکسو کننده، خازن فیلتر و یک مقاومت در برابر خونریزی است.. این نوع منبع تغذیه، به دلیل سادگی، کم هزینه ترین و قابل اطمینان ترین برای نیازهای کم مصرف است.. عیب اصلی این است. که ولتاژ خروجی ثابت نیست. با ولتاژ ورودی و جریان بار متفاوت است. و موج برای کاربردهای الکترونیکی مناسب نیست. با تغییر خازن فیلتر به فیلتر LC (سلف-خازن) می توان امواج را کاهش داد، اما هزینه آن بیشتر می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس