موتور برق در اسلامشهر ( فروش, مشاوره و اجرا )

electric engine-1
electric engine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در فاصله ۵ متری جنوب غرب روستای جعفرآباد جنگل شهرستان اسلامشهر مجموعه ای از سازه های معماری , خدماتی در کنار یکدیگر و به فاصله بسیار نزدیک قرار گرفته اند . شاید کمتر نقطه ای از نظر باستان شناسی یافت شود که چنین ویژگی داشته باشد .

یکی دیگر از امامزاده های منطقه اسلامشهر بقعه امامزاده اسماعیل میباشد که از یکی گنبدخانه و دو ایوان شمالی و شرقی تشکیل شده است. بدون اینکه ارتباطی با هم داشته باشد نمای بیرونی این امامزاده به صورت آجری می باشد و نمای اتاق کاهگلی است..

  قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد : قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد    


سلام، چنانچه خاموش نشدن کامپیوترها در لحظه قطعی برق حتی به مدت چند ثانیه برای شما اهمیت دارد می بایست از UPS است.فاده بفرمایید. در غیر این صورت از موتور برق نیز می توانید است.فاده کنید. یک موتور برق کیلووات برای شما مناسب می باشد.

بطور کل موتوربرق های دیزلی نسبت به بنزینی و گازی صدای بیشتری تولید می کنند. میزان صدای موتور برق دیزلی به توان مصرفی و سایلنت بودن یا نبودن دستگاه بستگی دارد. افرادی که میزان صدای موتور برق برای آنها اهمیت دارد می توانند از موتور برق دیزل سایلنت است.فاده کنند. البته این به منزله بی صدا بودن موتور برق نیست.

با سلام، وقت شما بخیر جناب مهندس گرامی. من یک دستگاه موتور برق می خواستم برای مغازه نانوایی جهت راه اندازی تنور برقی که دارای این قطعات برقی می باشد، مشعل وات، شیر برقی ۸ وات، اینورتر وات، موتور وات ( اسب)، تعداد لامپ و یک ترازو و همچنین یک دستگاه خمیر گیر .۵ آمپر که البته همزمان با بقیه موارد بالا روشن نیست. لطفا راهنمایی فرمایید چه دستگاهی با چه توانی مناسب کار ما هست که البته موتور برق با دوام و مناسبی باشد. سپاس فراوان از جنابعالی.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر