موتور برق در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

electric engine-1
electric engine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله الهیه تهران اولین مورد از لیست معروف ترین محله های شمال تهران است. که عموما آن را به عنوان یکی از محله‌های قدیمی و البته لاکچری پایتخت می‌شناسند، این محله از نظر منطقه بندی در ناحیه منطقه یک تهران قرار گرفته است.. این منطقه که جز مناطق لوکس و گران‌قیمت شمال شهر به حساب می‌آید در بخش‌های زیادی مورد بازسازی قرار گرفته است. اما باز هم نمی‌توان گفت که ساختمان‌های لوکس تمام بخش های این محله را به خود اختصاص داده‌اند. اگر بخواهیم محله الهیه تهران را از نظر موقعیت جغرافیایی بر روی نقشه شهر تهران بررسی کنیم باید گفت که این منطقه از سمت غرب تا خیابان ولیعصر، از شرق تا جاده قدیم شمیران و پل رومی، از شمال تا تجریش و ازجنوب تا پارک وی امتداد پیدا کرده است.. با این حساب محله الهیه تهرانم جز محله‌های بزرگی است. که وسعت زیادی از شهر را به خود اختصاص داده است.. 

بازار بزرگ تجریش با آن همه رنگ و لعاب و نزدیکی به امامزاده صالح دو دلیل اصلی برای شلوغ بودن و پررفت‌وآمد بودن محله تجریش در تهران هستند. البته که مراکز خرید مدرن، پاساژها و دسترسی آسان به این خیابان در پررفت‌وآمد بودنش بی‌تأثیر نیستند. تمام این شرایط و ویژگی‌ها محله تجریش را از هر نظری برای اقامت بلندمدت و یا کوتاه‌مدت مناسب می‌کند.

محله شهرک زیتون: در سال ۵ جهت سکونت کارکنان وزارت کشاورزی هکتار از زمین‌های منابع طبیعی فاقد کاربری را با فروش به تعاونی مسکن شماره یک با تفکیک وارایه سند رسمی واگذار گردید. اختلاف سازمان محیط زیست با وزارت کشاورزی در واگذاری پس از رأی دیوان عدالت اداری به نفع مالکین والزام شهرداری تهران به صدور مجوز منازل ویلایی منتظر حمایت سازمان زمین شهری در ساخت منازل ویلایی در جهت توسعه پایدار شرق تهران می‌باشد.


این موتورهای برق از قوی‌ترین و بزرگترین مدل‌ها به شمار می‌روند و سوخت مصرفی این دستگاه ها با گازوئیل است.. نیروی محرک این وسیله از یک موتور دیزلی تامین می‌شود. این مدل ها دارای سیستم خنک کاری آب خنک یا  هوا خنک هستند و طول عمر و توان کارکرد بیشتری نسبت به انواع گازسوز و بنزینی دارند. از

انواع روغن مورد است.فاده توسط کمپانی سازنده در کاتالوگ دستگاه پیشنهاد شده ولی به صورت معمول در مدل های بنزینی و گازی روغن W یا W پیشنهاد می گردد. در مورد موتور برق های دیزلی از روغن موتور سوپر توربو بهران W است.فاده گردد.

سلام با عرض خسته نباشید، یک چاه متری شراکتی داریم که دارای شناور دو یا سه اینچی هست و کار میکنه که میخواستم یک شناور یک اینچ هم نصب کنم برای خانه باغ لوله ببرم به طول حدودا ۵ متر یک اینچ، حال شناور پیشنهادیتون چیه؟؟ و موتور برق پیشنهادیتون چیه؟؟ لطفا قیمتها رو بگید ممنون میشم. در ضمن من یک موتور برق میخوام که بشه با ماشین سواری جابجاش کرد. ممنون بابت وقتتون.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران