پی ال سی PLC در اسلامشهر ( فروش, مشاوره و اجرا )

PLC PLC-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محوطه‌های باستانی که هم دوره با محوطه‌های باستانی چشمه علی شهر ری، مرتضی گرد و تپه سیلک کاشان هستند مانند تپه مافین آباد و تپه نظام آباد با دارا بودن هفت هزار سال پیشینه تاریخی و فرهنگی از شهرت زیادی در مجامع علمی برخوردار بوده و از شاخص‌های تمدن پیش از اسلام در جهان شناخته می‌شود. همچنین تپه‌های باستانی پراکنده در سطح منطقه را می‌توان با محوطه‌های تاریخی مجاور آن در دشت بزرگ ری مقایسه کرد.

از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

اسلام‌شهر را در آغاز روستاهای چندی تشکیل می‌داد؛ به گونه‌ای که کهن‌ترین قنات، مدرسه، گرمابه همگانی، آتشکده زرتشتیان باستان (در نزدیکی ایرین) و گردشگاه‌های ثروتمندان شهرنشین در روستای ضیاآباد بوده‌است. سالور به‌دلیل نزدیکی به


در پی ال سی از حافظه های نیمه هادی و بیشتر از RAM و EEPROM است.فاده می شود. یک باتری نیز برای جلوگیری از پاک شدن اطلاعات حافظه RAM در مواقع قطع برق و خاموش کردن دستگاه بکار برده می شود. یک خازن نیز موازی با باتری Back up گرفته که به هنگام تعویض باتری می تواند برق سیستم را به مدت ثانیه تامین نمایید.

جالب است. بدانید که کنترلرهای PLC دهه‌ها است. که در صنعت شیشه است.فاده می‌شوند. تولید شیشه یک فرآیند پیچیده است. که کمپانی‌های زیادی به دنبال است.فاده از PLCها برای اتوماسیون کردن این فرآیند بوده‌اند. مثلاً برای تولید شیشه، پی ال سی به طور گسترده به کار می‌رود تا نسبت مواد را کنترل و شیشه‌های تخت را بررسی کند. تکنولوژی پی ال سی در طول سالها در صنایع شیشه، تبدیل به یک تکنولوژی پرتقاضا و پرکاربرد شده است..

ابتدا سنسورها اطلاعات ورودي را دریافت می‌کنند. سپس  این اطلاعات در حافظه ذخیره می‌شوند. این اطلاعات براساس فرمان های حافظه پردازش و در  خروجی ها به نحوي مناسب ساخته خواهند شد. . هر PLC داراي زبان برنامه نویسی مخصوص خود است.. این زبان، رابط بین کاربر و سخت افزار PLC خواهد بود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر