پی ال سی PLC در بازار لاله زار ( فروش, مشاوره و اجرا )

PLC PLC-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




PLCهای معمولی دارای طیف گسترده‌ای از ماژول‌های ورودی / خروجی هستند تا انواع سنسورها و دستگاه‌های خروجی را در خود جای دهند. به عنوان مثال، از ماژول های ورودی گسسته می‌توان برای تشخیص وجود شی یا کارهایی که دستگاه‌هایی مانند حسگرهای فوتوالکتریک، کلیدهای محدودیت و دکمه‌ها انجام می‌دهند، است.فاده کرد. ماژول‌های خروجی گسسته می‌توانند عملیات روشن / خاموش کردن موتورها، چراغ ها و شیرهای برقی را کنترل کنند. همچنین ماژول‌های ورودی آنالوگ می‌توانند سیگنال‌های حاصل از ابزارهای دقیق فرآیندهایی مانند فرستنده‌های جریان، فشار، دما و سطح را دریافت کنند. این ماژول‌ها می‌توانند سیگنال را تفسیر کرده و مقداری را در محدوده تعیین شده توسط مشخصات الکتریکی دستگاه ارائه دهند.

یکی دیگر از مزایای plc عیب یابی آسان آن می‌باشد. معمولا در عیب یابی سیستم های صنعتی ابتدا باید قطعات مختلف را مورد بررسی قرار داد. در حالی که با کمک plc این کار به صورت هوشمند اتجام می‌گیرد. به گونه ای که می‌توان عیوب ایجاد شده را به صورت سریعتر رفع کرد.

در صنایع تبدیل انرژی در ایستگاه هایی که برای تقویت فشار گاز، تولید نیرو، بررسی پمپ های آب و تصفیه اب، همچنین بازیافت گاز قرار دارند پی ال سی ها مورد است.فاده قرار می گیرند.در خدمات ساختمانی برای فرایند بالا بر و سیستم های روشنایی پی ال سی ها نقش موثری ایفا می کنند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بازار لاله زار