پی ال سی PLC در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

PLC PLC-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بازار بزرگ تجریش با آن همه رنگ و لعاب و نزدیکی به امامزاده صالح دو دلیل اصلی برای شلوغ بودن و پررفت‌وآمد بودن محله تجریش در تهران هستند. البته که مراکز خرید مدرن، پاساژها و دسترسی آسان به این خیابان در پررفت‌وآمد بودنش بی‌تأثیر نیستند. تمام این شرایط و ویژگی‌ها محله تجریش را از هر نظری برای اقامت بلندمدت و یا کوتاه‌مدت مناسب می‌کند.

جالب است. بدانید که در محله های شمال تهران واقع در منطقه ، تعداد بسیار زیادی از مراکز خرید، و مجتمع های تجاری و اداری وجود دارد. در واقع در هر کدام از این مناطق، حداقل یک مرکز خرید وجود داشته و در نتیجه ساکنین محله های شمال تهران می توانند به سادگی اقدام به خرید از این مراکز تجاری کنند. از جمله مراکز خرید و تجاری موجود در منطقه می توان موارد زیر را نام برد:

محله نارمک تهران که به محله صد میدان معروف است.، دارای / کیلومتر مربع مساحت و سه ناحیه شهری است.. ۸ هزار و خانوار با هزار و نفر جمعیت دارد. این منطقه یکی از قدیمی‌ترین مناطق تهران است. که در قدیم، نام آن ده نارمک بوده‌است، یکی از مناطق خوش آب و هوا و سردسیری تهران به‌شمار می‌رود. این محله که در ضلع شمالی محله


دوست عزیز این دو سخت افزار کاملاً متفاوت و متمایز هستند. PLC ها کامپیوترهای ساده‌ای هستند که بخش ضروری اتوماسیون در طیف وسیعی از صنایع هستند. درسته که دستگاه‌های ارزان قیمتر مثل رزبری پای یا حتی آردوینو قابلیتهای زیادی دارند، ولی نمی‌توانند جایگزین PLCها در کاربردهای صنعتی شوند.

plc یا Programmable Logic Controller، نوعی کنترل کننده منطقی و برنامه پذیر است.. این کنترل کننده، نقش مهمی در مدیریت و برنامه ریزی بخش های صنعتی دارد. از وظایف آن مدیریت بهتر فرایندها در این بخش می‌باشد. با توجه به نقش مهمی که پی ال سی ایفا می‌کند؛ تعمیرات آن نیز حائز اهمیت خواهد بود.

اتوماسیون صنعتی مدت‌ها قبل از PLC آغاز شد. در اوایل تا اواسط ، اتوماسیون معمولاً با است.فاده از مدارهای پیچیده رله الکترومکانیکی انجام می‌شد. با این حال، تعداد رلهها، سیم‌ها و فضای مورد نیاز برای ایجاد حتی اتوماسیون ساده مشکل ساز بود. هزاران رله برای اتوماسیون یک فرآیند ساده در کارخانه لازم بود! در سال اولین



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران