کنتاکتور در شهریار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Contactor-1
Contactor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



 منظومه حیدربابا تجلی شور و خروش جوشیده از عشق شهریار به مردم آذربایجان است. ، این منظومه از جمله بهترین آثار ادبی در زبان ترکی آذری است.، و در اکثر دانشگاههای جهان از جمله دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده‌آمریکا مورد بحث رساله دکترا قرار گرفته است. و برخی از موسیقیدانان همانند هاژاک آهنگساز معروف ارمنستان آهنگ جالبی بر آن ساخته است..

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

شهریار بعدا به تهران آمد و در دارالفـنون تهـران خوانده و تا کـلاس آخر مـدرسه ی طب تحـصیل کردو در چـند مریض خانه هـم مدارج اکسترنی و انترنی را گـذراند ولی د رسال آخر به عـلل عـشقی و ناراحـتی خیال و پـیش آمدهای دیگر از ادامه تحـصیل محروم شد و با وجود مجاهـدتهـایی که بعـداً توسط دوستانش به منظور تعـقـیب و تکـمیل این یک سال تحصیل شد، شهـریار رغـبتی نشان نداد و ناچار شد که وارد خـدمت دولتی بـشود؛ چـنـد سالی در اداره ثـبت اسناد نیشابور و مشهـد خـدمت کرد و در سال ۵ به بانک کـشاورزی تهـران داخل شد .


سلام، تعداد الی عدد کنتاکتور همه رقمه دارم که بعضی هاشون را روی دستگاه تراشکاری بسته بودم و بعضی هاشون در حد نو مانده و نبسته بودم. حالا بلا است.فاده مونده در خانه و قیمت ها را الان میبینم تومان الی هستش. من زیر قیمت می دهم. اگر می خواهید با بنده تماس بگیرید. ممنون که اطلاعاتی که گذاشتید. خیلی مفید بود.

ذکر این نکته ضروری است. که در عمل برای مصرف کننده های تکفاز نیز در اکثر مواقع کنتاکتورهای سه فاز می بندند و همانطور که می دانیم این کنتاکتورها دارای سه ورودی و سه خروجی هستند. پس برای است.فاده از آنها در اتصال به یک مصرف کننده تک فاز، باید سه ورودی را توسط یک انشعاب به هم وصل کنیم و سپس سیم فاز تکفاز را به یکی از سه پیچ ورودی (L) وارد می کنیم و نول را نیز به ترمینال ورودی نول کنتاکتور وصل می کنیم.

برای نصب کنتاکتور سه فاز نیز باید مانند نصب کنتاکتورهای تکفاز عمل کرد. فقط در این حالت، سه فاز ورودی را به ترتیب به سه ورودی کنتاکتور (L، L و L یا R، S و T) وصل می کنیم و خروجی های کنتاکتور (T، T و T یا U، V و W) را به ورودی مصرف کننده سه فازی که می خواهیم آن را تغذیه کنیم، وصل می کنیم. مدار فرمان در کنتاکتورهای تکفاز و سه فاز مانند هم است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهریار