بادام در اسلامشهر ( فروش )

almonds-1
almonds-2



یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

گروه حوزه و دانشگاه : معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور گفت با سیستم یکسا‌ن‌سازی شهریه‌ دانشگاه پیام نور دوره‌های رسمی با افزایش ۵ درصدی و دوره‌های فراگیر با کاهش شهریه رو‌به‌رو شده‌اند. فرشاد ابراهیم‌پور معاون اداری‌و‌مالی دانشگاه پیام‌نور گفت: بر اساس مصوبات هیئت‌امنای دانشگاه پیام‌نور، شهریه‌های این دانشگاه هر ساله‌ با افزایش حدود […]

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر اسلامشهر تپه سفید گلدسته میباشد که قدمت تاریخی و اسلامی دارد و به عنوان یک آثار ملی به ثبت رسیده و محل قرارگیری این آثار این اثر تاریخی در بخش چهاردانگه در جنوب غربی روستای گلدسته شهرستان اسلامشهر قرار دارد.


در ادامه می توان به این امر نیز اشاره داشت که کاشت برخی از ارقام نهال‌های میوه نیز از رونق بیش‌تری در داخل کشور برخوردار است.. نهال‌هایی مانند هلو در چندین سال اخیر به دلیل اینکه کاشت آن‌ها با رسیدگی‌های زیاد، کمتر شده، بازار فروش بهتری نسبت به سایر ارقام پیدا کرده است.. به همین دلیل برخی از سرمایه‌گذاران در این بخش به خاطر آینده خوب این ارقام نسبت به

پس از آن ممکن است. که آجیل ها را به صورت دستی انتخاب نموده و یا از یک دستگاهی اتوماتیک سورتینگ گذراند تا آجیل های سفید نشده شناسایی و جدا گردد. آنگاه آجیل یا بادام از میان یک اجاق خشک کن گذرانده می شود تا رطوبتی که طی فرآیند سفید کردن جذب بادام شده است.، گرفته شود. برای پیشگیری از رشد کپک لازم است. بادام به زیر ۸٪ رطوبت خشکانده شود.

برای آشنایی با تجربه های موفق تولید کنندگان و بهره برداران تمامی حوزه های کشاورزی (زراعت،باغبانی،دام،شیلات،مکانیزاسیون،آبیاری،آفات و بیماری ها،تغذیه خاک و سموم) بخشی بعنوان تالار گفتگو طراحی و اجرا شده. در این بخش همه کاربران می توانند تجربیات موفق خود را به اشتراک گذاشته و با هم به گفتگو بپردازند. صحت و انتخاب هر روش کاری از تجربیات مطرح شده تنها با مشورت کارشناسان مربوطه توصیه می شود و تجربیات به اشتراک گذاشته شده در تالار گفتمان مرجع تایید نمی باشد.



( فروش ) های دیگر در اسلامشهر