بادام در بومهن ( فروش )

almonds-1
almonds-2



این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

در سه کیلومتری جنوب بومهن، روستایی به نام طاهرآباد قرار دارد که بومیان به آن تارآباد نیز می‌گویند. وجود جاذبه‌های مختلف طبیعی در این روستا، باعث جذب گردشگران به سمت آن‌جا شده است.. از جمله این جاذبه‌های می‌توان به کوه‌های سیاه سنگ و دربندک، ارتفاعات مرغ جرون و رودخانه فصلی سیاه‌رود اشاره کرد. همچنین وجود انواع باغ و مزرعه در روستای طاهرآباد بومهن، برای علاقه‌مندان به خرید محصولات محلی خبر خوبی خواهد بود. اگر دوست داشته باشید قدری بیشتر به گشت و گذار بپردازید، می‌توانید به سمت شمال شرقی این روستای خوش آب‌و‌هوا بروید و از آق دره و دشت دیمه نیز دیدن نمایید. طبیعت تنها جاذبه‌ی طاهرآباد نیست و تاریخ نیز بخشی از هویت این روستا را تشکیل داده است.. در طاهر آباد، ویرانه‌ای از قلعه پسر وجود دارد که نشان از قدمت این روستا می‌دهد.

هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.


بیشتر مارزیپن فروخته شده در انگلستان به دلایل تجاری، حاوی حداقل مقدار مجاز بادام، شکر، شربت اینورت و شربت گلوکز می باشد. شربت گلوکز اجازه میدهد تا محصول قابل رول شدن به ورقه های قابل است.فاده برای رویه کیکها باشد. این لعاب در گذشته معمولا به رنگ زرد است.فاده می شد هر چند که در سال های اخیر تمایل به است.فاده از مارزیپن بیرنگ بوده است..

باید خاطر نشان شود که چنین لعا های روکش دهنده را ممکن نیست بتوان به عنوان مارزیپن تلقی نمود. معمولا به این لعابها، مارزی پن اطلاق می شود. قبل از است.فاده از این محصولات، جدا کردن تلخی این هسته ها امری ضروری است.. طعم پرسی پنبه خوشایندی طعم خوش مارزیپن نیست و تنها باید جایی از آن است.فاده کرد که قیمت، ملاک عمل است.. محصولات نانوایی تولید شده از لعاب ماکارون حاوی هسته های زردآلو، قابلیت پذیرش بیشتری دارند.

کارخانجات فرآوری کننده بادام در انگلستان ممکن است. بادام را به این شکل وارد نمایند (یعنی بدون سفید کردن و رنگبری نمودن) و یا اینکه ممکن است. بادام در کشور مبدأ رنگبری و سفید شود. بادام ها بر اساس وزنی درجه بندی می شود برای مثال / حاوی تا بادام در هر اونس است..



( فروش ) های دیگر در بومهن