بادام در دیزین ( فروش )

almonds-1
almonds-2



پیست اسکی دیزین دارای تله اسکی بشقابی است.. تله اسکی «سی چال» با طول متر از رستوران چمن به بالا کشیده شده است.. تله اسکی «مبتدی شاله» در شمال شرق رستوران چمن به طول ۵ متر قرار دارد. تله اسکی «چمن» از شمال غرب رستوران چمن به طول متر کشیده شده است.. تله اسکی «گوزنی» از شمال غرب پیست چمن  به طول متر به داخل می‌رود.

وارنگه رود، روستایی است. که قدمت آن به سال پیش برمی‌گردد. زمانی که تنها چند خانوار محدود در آن زندگی می‌کردند و باعث رونق این روستا شدند. روستای وارنگه رود علاوه بر اینکه توانسته است. طبیعت اطراف خود را در بهترین شکل حفظ کند، روستایی متمدن و مجهز است..

تله اسکی بشقابی برای سهولت رفت‌و‌آمد اسکی‌بازان طراحی شده است.، به‌طوری‌که ارتفاع زیادی ندارد، میله‌هایی با بشقاب‌هایی که به پایین آن‌ها متصل است. پشت‌به‌پشت در حرکتند که اسکی‌بازان می‌توانند با یک دست آن را گرفته و بشقابک را مانند اهرمی میان پاهای خود قرار دهند و به وسیله تله اسکی بشقابی به محل مورد نظر خود سر بخورند و برسند.


بادام سنگی باید عاری از آفت زنده باشد. آفت عبارت است. از وجود هرگونه موجود زنده در هر یک از مراحل رشد نظیر حشرات، کنه ها، قارچها، باکتری ها و غیره که از بادام تغذیه نموده و یا روی آن نشو و نما کرده و باعث تقلیل کمی و یا کیفی و آلودگی شود. آفت زدگی هم عبارت است. از آثار ناشی از عمل آفات بر روی بادام مانند حفره های محل تغذیه حشرات و کنه ها، وجود تنیده ها و فضولات و پوسته های لاروی، شفیرگی و تخم و یا وجود کپک که با چشم غیر مسلح قابل دیدن باشد.

به خاطر منابع فراوان و شرایط آب و هوایی و اقلیمی کاملا متفاوت ایران، بیشتر افراد به دنبال راه‌اندازی پروژه تجاری بادام هستند، البته نباید نیاز بازار داخلی به میوه بادام را نیز فراموش کنیم. میوه بادام و فرآورده‌های آن برای ایرانیان بسیار کارآمد است. و به همین دلیل بسیاری از شرکت‌های صادراتی، به دنبال صادرات آن به بازار برون مرزی و به کشورهای اطراف هستند.

خلال بادام در نوعی از دستگاه های برش تهیه می شوند که به طور خاصی طراحی شده اند. پس از اینکه بادام ها از طریق به کار بردن حرارت ملایمی شکل داده شدند، معمولا به ضخامت mm /- برش داده می شوند و سپس از غربال گذرانده می شوند تا تنها خلاله ی کامل بادام برجا بماند.



( فروش ) های دیگر در دیزین