بادام در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش )

almonds-1
almonds-2



هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.


در آمریکا نون پاریل مهمترین واریته بوده و تخمین زده می شود که ۵٪ تولید آمریکا از این نوع باشد. این واریته به سببا شکلی خاص خود، برای تولید خلال بادام ترجیح داده می شود. واریته میمون به آسانی سفید نمی شود با این حال طعم عالی تری داشته و مورد علاقه کارخانجات تولید کننده شکلات است.. آجیل هایی که برای رنگبری و سفید کردن به انگلستان آورده می شوند از واریته های مختلفی خواهند بود و همگی آنها تحت عنوان شلر ران نامیده می شوند که همگی یک درجه مرغوبیت دارند. میزان نقایص در چنین محصولاتی از طریق درجه مرغوبیت آنها تعیین می گردد.

خلال بادام در نوعی از دستگاه های برش تهیه می شوند که به طور خاصی طراحی شده اند. پس از اینکه بادام ها از طریق به کار بردن حرارت ملایمی شکل داده شدند، معمولا به ضخامت mm /- برش داده می شوند و سپس از غربال گذرانده می شوند تا تنها خلاله ی کامل بادام برجا بماند.

البته نباید ارتقای تجهیزات کشاورزی، است.فاده از سیستم های مکانیزه و بهره‌گیری از دانش کشاورزی برای سازگارسازی بیشتر نهال بادام با محیط اطراف کشور را فراموش کنیم، زیرا این موارد تاثیر زیادی بر کیفیت میوه تولیدی و میزان باردهی باغ تجاری دارد. البته احداث باغ بادام صرف نظر از درآمد اقتصادی، فواید زیادی در زمینه ملی دارد. از جمله این فواید می توان به موارد زیر اشاره کرد:



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه