بسته بندی مواد غذایی در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش )

food packing-1
food packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.


اغلب مواد غذایی تازه نیاز به تنفس دارند وبنابراین مواد بسته بندی این گونه غذاها باید امکان تنفس را از نظر تامین اکسیژن و حذف گاز کربنیک فراهم آورد . در مواقعی که مواد بسته بندی انتخاب شده نتواند به اندازه کافی گازهای تنفسی را منتقل نمایند ، از ورقه های مشبک یا سوراخدار است.فاده می شود .در خصوص مواد بسته بندی گوشت تازه باید به اندازه کافی اکسیژن از بیرون به داخل بسته بند ی نفوذ نماید تا رنگ سطحی گوشت در حد مطلوب باقی بماند .

رنگ‌ها و سبک بسته بندی نقش زیادی در تصمیم خرید مصرف کننده دارد. می‌توان از این روش برای انتقال پیام و جذب مخاطبان بیشتر و به شکل خاصی است.فاده کرد. به عنوان مثال، شاید شما در حال فروش محصولات ارگانیک خود باشید و یا به طور انحصاری اقلام گیاهی می‌فروشید، حالا در قسمت برچسب و اطلاعات روی بسته بندی به مصرف‌کننده نشان می‌دهید که محصولات شما ارگانیک و گیاهی هستند.

اجراء بصری و گرافیکی در بسته بندی یک محصول غذایی، باید بتواند علاوه بر اطلاع رسانی و معرفی نقش تبلیغی و بازاریابی را نیز برای محصول درون خود ایفا کند. هر بسته می تواند به طور مستقل مانند یک بروشورپوستر و است.ند نمایش و غیره عمل کند. یعنی چنان كامل و جذاب و آگاهانه طراحی شده باشد تا بتواند خریداری را که محصول را نمی شناسد و در مورد آن اطلاعات کافی ندارد، ترغیب به خرید کند. به بیان دیگر بسته بندی موفق باید خود، محصول خود را بفروشد .



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه