گردو در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش )

walnut-1
walnut-2



علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.


وی با بیان اینکه در تویسرکان یک واحد در شهرک فرسفج فعال است. و یک واحد دیگر نیز از سازمان صنعت معدن مجوز فعال گرفته که حتی گفته می‌شود کمبود منابع اولیه دارند، گفت: طبق شنیده ها پوست خشک گردوی تویسرکان را سرمایه گذاران ترکیه ای خریداری می کنند و به این جهت واحدهای ایجاد شده در است.ان همدان با کمبود مواد اولیه روبرو هستند و با ۵ درصد ظرفیت خالی کار می کنند.

سرحدی با بیان اینکه اگر مجموع صادرات خشکبار از است.ان همدان را در نظر بگیریم در مجموع افزایش صادرات را شاهد هستیم اما در صادرات گردو و مغز گردو روندی کاهشی داریم، گفت: بیشتر گردوی تولیدی تویسرکان به سمت بازار ترکیه می رود و ترکیه از بازارهای بزرگ گردوی ایران محسوب می شود.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی است.ان همدان با بیان اینکه با پیش‌بینی‌های صورت گرفته امیدواریم در اجرای این روند طی سال‌های آتی موفق ظاهر شویم، گفت: برنامه ها به سمتی است. که باغداران به این موضوع توجه کنند و خود کار را انجام دهند تا بتوانیم از منابع آب و خاک و اقلیم است.فاده حداکثری و تولید بهتری داشته باشیم و جایگاه خود را در صادرات دنیا به دست آوریم.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه