عسل طبیعی در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش )

natural honey-1
natural honey-2



قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..


در کشورهایی همچون برزیل، روسیه، چین، آرژانتین، سوئیس، آلمان، است.رالیا و نیوزیلند که مهمترین کشورهای تولید کننده عسل در جهان هستند حداقل فرآورده غذایی از قبیل شکلات عسل، عسل کریستاله، کیک عسل، ماست عسل، شیرعسل، گرده عسل، ژله عسل و سالاد میوه با عسل تولید می‌ شود

صنایع غذایی سحر  از شرکت های برتر و بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران است. که بهترین محصولات عسل را تولید کرده و در بسته بندی عسل صادراتی و داخلی به بازار عرضه می دارد. این شرکت از بهترین شرکت های تولید عسل در ایران می باشد، به نامی آشنا و برندی معتبر در صنایع غذایی شناخته شده است. و قیمت های رقابتی را به بازار عرضه می دارد. همچنین برترین عسل را در مراکز تولید عسل در ایران ارائه می کند.

مزرعه سبز اورازان نیز به عنوان شرکتی دانش بنیان و با سال تجربه، بزرگ ترین تولید کننده عسل در ایران اکنون دارای محبوبیت و اعتبار بالایی در داخل کشور و سطح منطقه است.. این شرکت که در مراکز تولید عسل در ایران و منطقه شناخته می شود، می تواند قیمت محصولات با کیفیت خود را در شرایطی رقابتی ارائه کند.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه